8. februára 2017

Produktivita v nákupe – iba 15%-20% nákupcov a nákupných tímov je schopných priniesť svojej spoločnosti pridanú hodnotu

Prednedávnom boli v SupplyChain Management Review zverejnené výsledky štúdie ROSMA zameranej na produktivitu a efetkívnosť nákupcov vo firmách v USA. Výsledky poukazujú na smutnú realitu podceňovania kvality nákupu vo firmách a aktuálnu „ne“schopnosť nákupcov prinášať svojej spoločnosti pridanú hodnotu. Výsledky štúdie ukazujú že iba 15%-20% nákupcov a nákupných tímov je schopných priniesť svojej spoločnosti pridanú hodnotu a dokonca …

Produktivita v nákupe – iba 15%-20% nákupcov a nákupných tímov je schopných priniesť svojej spoločnosti pridanú hodnotu Čítajte viac »

23. decembra 2016

Odborník radí: 7 spôsobov, ako si overiť nového obchodného partnera

Oslovil vás nový obchodný partner s požiadavkou, že má záujem o vaše služby alebo tovar, ktorý predávate? Je to vynikajúca správa. Avšak predtým, ako spolu uzavriete obchod, je veľmi dôležité, aby ste zistili o ňom čo najviac informácií. Nezabúdajte, že v podnikaní už dávno nepostačujú len pekné slová a sľuby. V nasledujúcom texte sa dozviete 7 spôsobov, ako si môžete …

Odborník radí: 7 spôsobov, ako si overiť nového obchodného partnera Čítajte viac »

Ako na nezaplatené faktúry
2. decembra 2016

JUDr. Martin Bajužík: Ako na neuhradené / nezaplatené faktúry

Neuhradené faktúry sú v slovenskom podnikateľskom prostredí pomerne častým javom. Pravdepodobne ako mnohí iní podnikatelia aj vy ste sa už dostali do situácie, kedy ste za vami riadne a včas dodaný tovar alebo poskytnuté služby vystavili svojmu klientovi faktúru. Lehota splatnosti predmetnej faktúry sa však blížila pomaly ku koncu a k jej úhrade aj naďalej nedošlo. Až nakoniec …

JUDr. Martin Bajužík: Ako na neuhradené / nezaplatené faktúry Čítajte viac »

25. novembra 2016

Milan Gajdoš: Stratégiu musí mať každý podnikateľ. Rozdiel je len v komplexnosti dopadu stratégie na okolité prostredie

Mal by mať aj malý a začínajúci podnikateľ svoju stratégiu, či víziu? Aký je rozdiel v prístupe k tvorbe stratégii medzi malými a veľkými firmami? Na otázky nám odpovedá Milan Gajdoš z KPMG Slovensko. Stratégiu musí mať každý podnikateľ. Rozdiel je len v komplexnosti dopadu stratégie na okolité prostredie. Veľké nadnárodné spoločnosti majú významný globálny dopad, ich …

Milan Gajdoš: Stratégiu musí mať každý podnikateľ. Rozdiel je len v komplexnosti dopadu stratégie na okolité prostredie Čítajte viac »

CRM systemy
23. novembra 2016

Kedy je správny čas na zavedenie CRM softvéru? Naša infografika vám pomôže. Odpovedá Patrik Škulavík

Svet moderných technológii nám ponúka množstvo softvérov na riadenie biznisu. Podnikanie si môžete uľahčiť jedným z nich. Vybrať si môžete prehľadné aplikácie na vytváranie faktúr, riadenie a plánovanie úloh, alebo robustnejšie systémy pre komplexnejšie riadenie podniku. Vždy je a bude z čoho vyberať. Kedy je správny čas na výber podnikového softvéru vám prezradíme v nasledujúcich …

Kedy je správny čas na zavedenie CRM softvéru? Naša infografika vám pomôže. Odpovedá Patrik Škulavík Čítajte viac »

22. novembra 2016

Nákupná cesta zákazníka a marketing – ako ich správne využiť? + Fotogaléria #časť 7.

Program Slovenskej sporiteľne na podporu začínajúcich podnikateliek sa blíži ku koncu. Na siedmom stretnutí učastníčky postupne hodnotili svoj posun a podelili sa o vízie a pokroky v podnikaní. K tomu im dopomohli aj skúsenosti a know-how Ľuboša Saba. Ľuboš Sabo z agentúry VISIBILITY na raňajkách rozprával o realite digitálneho marketingu na Slovensku. Začínajúcim podnikateľkám poradil, ako si …

Nákupná cesta zákazníka a marketing – ako ich správne využiť? + Fotogaléria #časť 7. Čítajte viac »

silne stranky Ivan Kosalko
28. októbra 2016

Poznáte svoje silné stránky? Využite ich na maximum, odporúča Ivan Košalko, prvý slovenský kouč rozvoja silných stránok, certifikovaný Gallupom

Ivan Košalko pri koučovaní kombinuje svoje skúsenosti jedného z pionierov presadzovania filozofie silných stránok so skúsenosťami z vrcholového manažmentu v globálnom podnikateľskom prostredí. Bol zodpovedný za prevádzku siedmich závodov na výrobu porcelánových izolátorov (PPC Insulators) v rámci skupiny Seves na troch kontinentoch (Európa, Ázia, Južná Amerika). Bol riaditeľom švédskeho závodu, konateľom, resp. predsedom predstavenstva a zároveň výkonným riaditeľom v Nemecku a na …

Poznáte svoje silné stránky? Využite ich na maximum, odporúča Ivan Košalko, prvý slovenský kouč rozvoja silných stránok, certifikovaný Gallupom Čítajte viac »

21. októbra 2016

Ak viete manažovať domácnosť, dokážete riadiť aj biznis – odkaz Sukhiho Wahiwalu + Fotogaléria #časť 3.

Tretie biznis raňajky boli výnimočné, po prvý krát prednášal podnikavým dámam muž a dokonca prišiel až z Veľkej Británie. Sukhi Wahiwala – jedinečný biznis mentor, podnikateľ a filantrop si Slovensko obľúbil a chodieva sem každý mesiac. Vedie tu vzdelávacie a networkingové podujatie Inspired Business Club, spolupracuje so začínajúcimi ale aj dobre etablovanými podnikateľmi na strategickom rozvoji biznisu, školí súkromných …

Ak viete manažovať domácnosť, dokážete riadiť aj biznis – odkaz Sukhiho Wahiwalu + Fotogaléria #časť 3. Čítajte viac »