7. novembra 2024

Podnikanie na internete rastie! Na Shoptete funguje už 7 000 slovenských e-shopov

Za osem mesiacov pribudlo na Shoptete tisíc nových slovenských e-shopov. Spoločnosť tak potvrdzuje pozíciu najsilnejšieho hráča v tejto oblasti. Najviac online obchodov – takmer 400 – pribudlo od začiatku roka v Bratislavskom kraji. Naopak, najmenej nových e-shopov Shoptet zaznamenal v Nitrianskom kraji, kde ich pribudlo 104. Percentuálne oproti začiatku roka najviac rástol Banskobystrický kraj, v …

Podnikanie na internete rastie! Na Shoptete funguje už 7 000 slovenských e-shopov Čítajte viac »

8. septembra 2024

Nový zákon e-shopom ukladá nové povinnosti, preto mať ,,niečo” na webe nestačí

Zákon o ochrane spotrebiteľa č. 108/2024 nahradil pôvodné zákony o ochrane spotrebiteľa – č. 250/2007 Z. z., ktorý upravoval povinnosti pri predaji v prevádzkach a fyzickom predaji a tiež zákon č. 102/2014 Z. z., ktorý upravoval podmienky e-shopov pri predaji na diaľku. Inšpektori budú hodnotiť to, čo je viditeľné, ale aj postupy predaja Podobne, ako …

Nový zákon e-shopom ukladá nové povinnosti, preto mať ,,niečo” na webe nestačí Čítajte viac »

19. júla 2024

Novela chráni spotrebiteľa pred nekalými praktikami gigantov

Pre poctivo podnikajúce e-shopy predstavuje len malé zmeny Na Slovensku platí od 1. júla 2024 nový zákon o ochrane spotrebiteľa. Napriek tomu sa ešte mnohé slovenské e-shopy legislatívnym zmenám nevenovali dostatočne. Advokáti aj prevádzkovatelia platforiem pre e-shopy však upokojujú, že poctivo podnikajúci obchodníci sa veľkých zmien obávať nemusia a malo by ísť pre nich skôr o formality a úpravy …

Novela chráni spotrebiteľa pred nekalými praktikami gigantov Čítajte viac »

20. júna 2024

Slovenský a český e-commerce čelí nástupu online trhovísk

Ceny online reklamy vzrástli v priemere o jednu pätinu Vstup tzv. marketplaces na slovenský trh predstavuje pre etablované eshopy komplikácie. Za posledný polrok sa ceny výkonnostnej reklamy vyšplhali na rekordné sumy. Podľa odborníkov vzrástla priemerná cena za jeden klik na Slovensku v druhom kvartáli 2024 o 20% a v Českej republike o 17 %. Popredný dodávateľ riešení pre …

Slovenský a český e-commerce čelí nástupu online trhovísk Čítajte viac »

25. apríla 2024

Podporu cookies tretích strán ukončí aj Chrome E-shopom hrozí prepad tržieb

Súbory cookies sú užívateľom internetu dobre známe. Umožňujú marketingovým nástrojom lepšie zacieliť reklamu na potenciálnych zákazníkov, analyzovať ich správanie či zabezpečiť plnú funkčnosť webovej stránky. Cookies môžu byť základné, analytické a marketingové. Práve analytické a marketingové cookies sú predmetom častých diskusií o ochrane osobných údajov. V prípade e-shopov tiež často narážame aj na tzv. cookies tretích strán, ktoré sa …

Podporu cookies tretích strán ukončí aj Chrome E-shopom hrozí prepad tržieb Čítajte viac »

6. februára 2024

Výhody integrácie e-shopu s ERP systémom

Money ERP v dnešnom svete, kde digitálny obchod neustále rastie a požiadavky zákazníkov sa vyvíjajú, je pre e-shopy nevyhnutné nájsť cesty k inovácii a zlepšovaniu procesov. Jednou z kľúčových stratégií, ktorá umožňuje e-shopom udržať krok s týmto dynamickým odvetvím, je integrácia s pokročilými ERP systémami. Medzi tieto systémy patrí aj ERP softvér Money ERP, ktorý …

Výhody integrácie e-shopu s ERP systémom Čítajte viac »

27. januára 2022

Slovenská webhostingová spoločnosť Webglobe si upevňuje pozíciu v Európe. Expanduje na Balkán

Jeden z popredných hráčov trhu tak bude pôsobiť už v troch krajinách Európy. Cieliť bude na malých a začínajúcich podnikateľov, ktorým chce okrem hostingu ponúkať pomoc a ďalšie služby, vďaka ktorým môžu úspešne rásť v digitálnom svete. Vstup na srbský trh Webglobe, slovenská spoločnosť, ktorá poskytuje služby webhostingu a registrácie domén, vstupuje na srbský trh. Do svojho portfólia zaraďuje 3 …

Slovenská webhostingová spoločnosť Webglobe si upevňuje pozíciu v Európe. Expanduje na Balkán Čítajte viac »

19. júna 2018

Odborník radí: Kvalitná analýza projektu je základný kameň úspešnej realizácie webu

Pri tvorbe akéhokoľvek webového projektu je kvalitne urobená analýza, ten najpevnejší základ, o ktorý sa môžete oprieť a mať tak zabezpečenú maximálnu kontrolu nad samotnou realizáciou. Je to spôsob, ako sa vyhnúť prekvapeniam a nedorozumeniam a minimalizovať riziko, že sa projekt nedotiahne do úspešného konca. Napriek tomu sa v drvivej väčšine táto úvodná analýza nerobí …

Odborník radí: Kvalitná analýza projektu je základný kameň úspešnej realizácie webu Čítajte viac »