Poslaním Welcome to the Jungle je už od roku 2015 pomáhať spoločnostiam získavať do ich radov tých najtalentovanejších ľudí, vybudovať pevné pracovné vzťahy so zamestnancami a poskytovať kandidátom čo najviac relevantných informácií o práci. Tu sa však práca vo Welcome to the Jungle ani zďaleka nekončí a teraz sa posúva zase o krok ďalej. Cieľom spoločnosti je stať sa silným partnerom, ktorý v neustále sa meniacom svete práce stojí po boku spoločností aj kandidátov a spoločne s nimi čelí novým výzvam a zmenám.
Pre podporu tejto ambície vznikla nová vizuálna identita značky, ktorá je súčasťou webovej stránky, sociálnych sietí, firemných produktov a všetkých komunikačných nástrojov. Nový dizajn je modernejší a výraznejší, dokonale odráža celkovú filozofiu Welcome to the Jungle a zrozumiteľne vyjadruje to, čo Welcome to the Jungle ponúka. Tento nový dizajn z dielne interného tímu zároveň vyobrazuje firemnú kultúru a DNA spoločnosti Welcome to the Jungle: odvahu, úprimnosť a inšpiráciu.
SVIEŽI VIETOR NA NEUSTÁLE SA VYVÍJAJÚCOM TRHU
Welcome to the Jungle pôsobí vo vysoko konkurenčnom prostredí sveta práce. Aby vystúpili z radu, vsadili na technológie (nástroje SaaS a B2B, Welcome Kit a Welcome Home) a kvalitnú redakciu (na tvorbu obsahu), a tým všetky služby ešte viac prepojili. Túto základnú myšlienku reflektuje aj nové motto „Work for more“: Welcome to the Jungle je platformou, ktorá toho od práce vyžaduje „viac“ a ktorá chce využiť celý jej potenciál.
Welcome to the Jungle je dnes ťažiskom nového uvažovania o svete práce a o tom, čo predstavuje. Chce sa stať súčasťou zmien na tomto neustále sa vyvíjajúcom trhu a zo svojej pozície odborníka prispievať k budúcnosti udržateľnej práce.
Cieľom novej identity je teda potvrdiť pozíciu silnej značky Welcome to the Jungle a stať sa spoločným menovateľom všetkých jej aktivít, ktoré budú vďaka nej ešte konzistentnejšie. Najväčšou výzvou bolo tento nový projekt úspešne pretaviť do vizuálnej podoby.
GRAFICKY KONZISTENTNÉ PRODUKTY A KOMUNIKÁCIA
Aby zladili dizajn s našou misiou, vo Welcome to the Jungle menia svoje logo. Cieľom je zjednotiť všetky produkty a služby pod rovnakú značku Welcome to the Jungle a vytvoriť dokonalý súlad identity a všetkých materiálov.
Z dielne grafického štúdia Violaine & Jeremy pochádza tiež Welcome Font, navrhnutý špeciálne pre Welcome to the Jungle, ktorý sa na stránke používa od roku 2019. Stelesňuje osobnostné črty značky a dodáva typografii jasný vizuálny charakter. Druhý štýl písma Work Sans dodáva textom jednoduchšiu čitateľnosť.
Podobizeň nového, jedinečného loga dopĺňa predovšetkým žltá farba, a v rámci palety sekundárnych farieb boli zvolené odtiene čiernej, sivej, bielej a mandarínkovej.
Nová identita je doplnená aj ilustráciami a fotografiami vytvorenými špeciálne pre značku. Welcome to the Jungle nepoužíva fotobanky a spolieha sa výlučne na vlastné zdroje fotografií a ilustrácií a ďalej s nimi pracuje tak, aby si obrazový materiál zachoval svoju autenticitu.