PR správy xa Publikované 30. júna 2020 zobraziť celý profil

Poslaním Welcome to the Jungle je už od roku 2015 pomáhať spoločnostiam získavať do ich radov tých najtalentovanejších ľudí, vybudovať pevné pracovné vzťahy so zamestnancami a poskytovať kandidátom čo najviac relevantných informácií o práci. Tu sa však práca vo Welcome to the Jungle ani zďaleka nekončí a teraz sa posúva zase o krok ďalej. Cieľom spoločnosti je stať sa silným partnerom, ktorý v neustále sa meniacom svete práce stojí po boku spoločností aj kandidátov a spoločne s nimi čelí novým výzvam a zmenám. 

Pre podporu tejto ambície vznikla nová vizuálna identita značky, ktorá je súčasťou webovej stránky, sociálnych sietí, firemných produktov a všetkých komunikačných nástrojov. Nový dizajn je modernejší a výraznejší, dokonale odráža celkovú filozofiu Welcome to the Jungle a zrozumiteľne vyjadruje to, čo Welcome to the Jungle ponúka. Tento nový dizajn z dielne interného tímu zároveň vyobrazuje firemnú kultúru a DNA spoločnosti Welcome to the Jungle: odvahu, úprimnosť a inšpiráciu.

SVIEŽI VIETOR NA NEUSTÁLE SA VYVÍJAJÚCOM TRHU

Welcome to the Jungle pôsobí vo vysoko konkurenčnom prostredí sveta práce. Aby vystúpili z radu, vsadili na technológie (nástroje SaaS a B2B, Welcome Kit a Welcome Home) a kvalitnú redakciu (na tvorbu obsahu), a tým všetky služby ešte viac prepojili. Túto základnú myšlienku reflektuje aj nové motto „Work for more“: Welcome to the Jungle je platformou, ktorá toho od práce vyžaduje „viac“ a ktorá chce využiť celý jej potenciál.

Welcome to the Jungle je dnes ťažiskom nového uvažovania o svete práce a o tom, čo predstavuje. Chce sa stať súčasťou zmien na tomto neustále sa vyvíjajúcom trhu a zo svojej pozície odborníka prispievať k budúcnosti udržateľnej práce.

Cieľom novej identity je teda potvrdiť pozíciu silnej značky Welcome to the Jungle a stať sa spoločným menovateľom všetkých jej aktivít, ktoré budú vďaka nej ešte konzistentnejšie. Najväčšou výzvou bolo tento nový projekt úspešne pretaviť do vizuálnej podoby.

GRAFICKY KONZISTENTNÉ PRODUKTY A KOMUNIKÁCIA

Aby zladili dizajn s našou misiou, vo Welcome to the Jungle menia svoje logo. Cieľom je zjednotiť všetky produkty a služby pod rovnakú značku Welcome to the Jungle a vytvoriť dokonalý súlad identity a všetkých materiálov.

Z dielne grafického štúdia Violaine & Jeremy pochádza tiež Welcome Font, navrhnutý špeciálne pre Welcome to the Jungle, ktorý sa na stránke používa od roku 2019. Stelesňuje osobnostné črty značky a dodáva typografii jasný vizuálny charakter. Druhý štýl písma Work Sans dodáva textom jednoduchšiu čitateľnosť.

Podobizeň nového, jedinečného loga dopĺňa predovšetkým žltá farba, a v rámci palety sekundárnych farieb boli zvolené odtiene čiernej, sivej, bielej a mandarínkovej.

Nová identita je doplnená aj ilustráciami a fotografiami vytvorenými špeciálne pre značku. Welcome to the Jungle nepoužíva fotobanky a spolieha sa výlučne na vlastné zdroje fotografií a ilustrácií a ďalej s nimi pracuje tak, aby si obrazový materiál zachoval svoju autenticitu.

Obrázky k článku: