31. júla 2024

Navigácia vo svete predajných nástrojov: Komplexný sprievodca pre moderných obchodníkov

Najpopulárnejšie predajné nástroje    V dnešnom rýchlo sa meniacom podnikateľskom prostredí môžu správne nástroje znamenať rozdiel medzi úspechom a neúspechom vo vašich predajných aktivitách. Ale s toľkými možnosťami, ako si vybrať tú najlepšiu pre vaše potreby? Poďme sa pozrieť na niektoré z najpopulárnejších predajných nástrojov a zistiť, ako si vedú. LinkedIn Sales Navigator: Vaša sieť, …

Navigácia vo svete predajných nástrojov: Komplexný sprievodca pre moderných obchodníkov Čítajte viac »

25. apríla 2024

Podporu cookies tretích strán ukončí aj Chrome E-shopom hrozí prepad tržieb

Súbory cookies sú užívateľom internetu dobre známe. Umožňujú marketingovým nástrojom lepšie zacieliť reklamu na potenciálnych zákazníkov, analyzovať ich správanie či zabezpečiť plnú funkčnosť webovej stránky. Cookies môžu byť základné, analytické a marketingové. Práve analytické a marketingové cookies sú predmetom častých diskusií o ochrane osobných údajov. V prípade e-shopov tiež často narážame aj na tzv. cookies tretích strán, ktoré sa …

Podporu cookies tretích strán ukončí aj Chrome E-shopom hrozí prepad tržieb Čítajte viac »

9. apríla 2024

Slováci dávajú pri nakupovaní cez internet prednosť slovenským e-shopom

Slováci nakupujú najviac v slovenských e-shopoch. Vyplýva to z dát Eurostatu za rok 2023 a údaje potvrdzuje aj Shoptet, najväčšia platforma zabezpečujúca chod slovenských e-shopov. Zo Slovákov, ktorí počas troch mesiacov aspoň raz nakupovali cez internet, až 81 % objednalo tovar aj v slovenských online obchodoch. V lokálnych e-shopoch tak nakupujeme o niečo častejšie ako …

Slováci dávajú pri nakupovaní cez internet prednosť slovenským e-shopom Čítajte viac »

16. novembra 2023

Tržby v e-commerce klesajú

E-shopy hľadajú možnosti znižovania nákladov Obdobie lockdownov prialo e-shopom. Rast odvetvia e-commerce zbrzdila až vojna na Ukrajine a následná inflácia. Rast cien dnes majiteľom a prevádzkovateľom e-shopov spôsobuje veľké problémy. Najvhodnejším riešením v aktuálnej situácii je hľadanie možností znižovania prevádzkových nákladov, čo môže pomôcť aj zvýšiť konkurenčnú výhodu elektronického obchodu. Medziročný prepad o 9% Znižovanie nákladov na prevádzku …

Tržby v e-commerce klesajú Čítajte viac »

27. októbra 2023

Obsahový plán pre sociálne siete

Pre koho je tento článok určený? Pre majiteľov firiem, ktorí spravujú svoje stránky v sociálnych sieťach, alebo pre marketingových špecialistov. Začnime odpoveďou na zásadnú otázku: prečo obsahový plán vôbec potrebujete? Úlohou obsahového plánu je systematizovať a zjednodušiť prácu na svojej propagácii v sociálnych sieťach. Je to naša prevencia pred problémom: čo mám dnes postovať na …

Obsahový plán pre sociálne siete Čítajte viac »

23. septembra 2023

Marketing v sociálnych sieťach (SMM – social media marketing)

Pre koho je tento článok určený: podnikateľov, špecialistov SMM O čom budeme hovoriť: Aké sú funkcie marketingu v sociálnych sieťach. Aké sú Stratégie SMM. Ako tvoriť team pre SMM marketing. Aké sú spôsoby prilákania zákazníkov. Konkurenčná analýza či predaj. Sociálne siete sú mimoriadne rýchly, efektívny a relatívne lacný spôsob propagácie. Najpopulárnejšie sociálne siete súčasnosti:⦁ Facebook⦁ Instagram⦁ …

Marketing v sociálnych sieťach (SMM – social media marketing) Čítajte viac »

14. septembra 2023

Internetový marketing pre malé firmy

Internetový marketing pre malé firmy Pre koho je článok určený: podnikateľov, marketingových špecialistov. Kľúčové otázky v článku: Kde začať s propagáciou podnikania na internete? Akú úlohu by mal marketing riešiť a aká je cesta produktu k predaju? Ćo je značka? Dnes si povieme, kde začať s propagáciou podnikania na internete a čo je podstatou internetového marketingu. …

Internetový marketing pre malé firmy Čítajte viac »