9. decembra 2023

Pozor na nakupovanie darčekov na poslednú chvíľu. Dopravcovia ich nemusia stihnúť doručiť

Väčšina Slovákov v dnešnej dobe nakupuje vianočné darčeky online. Mnohí si tiež zvykli, že pri nakupovaní online stačí pár klikov a tovar je najneskôr nasledujúci deň doma. Podľa spoločnosti Upgates, ktorá vytvára platformy pre prevádzkovanie e-shopov, však tento vysoký štandard v predvianočnom zhone platiť nezvykne. Sezóna vrcholí okolo 10. decembra Skúsenosti a dáta spoločnosti Upgages z ostatných rokov ukazujú, že …

Pozor na nakupovanie darčekov na poslednú chvíľu. Dopravcovia ich nemusia stihnúť doručiť Čítajte viac »

16. februára 2022

Spojiť sily sa oplatí. Najmä v logistike

Len málo odvetví zažíva v posledných rokoch neustály rast tak ako e-commerce. Udalosti z posledných dvoch rokov spôsobili, že online nakupovanie začalo objavovať širšie rozpätie internetových používateľov. Podľa údajov Eurostatu z roku 2020, až 72% ľudí vo veku medzi 16 až 74 rokov v EÚ používajúcich internet, nakúpilo tovar alebo objednali služby online. Ide o 10%-ný nárast oproti roku 2015. Nárast …

Spojiť sily sa oplatí. Najmä v logistike Čítajte viac »

Nákup cez internet
13. apríla 2021

Nákup cez internet stále narastá. Doručovateľské firmy hľadajú nových zamestnancov

Záujem o doručovanie tovaru objednaného na internete rastie. Doručovateľské spoločnosti naberajú ľudí, prejavovať sa však začína nedostatok odborníkov v logistike. Celé odvetvie logistiky totiž so zavedením protipandemických opatrení poskočilo vo vývoji smerom dopredu „Tento rok plánujeme zamestnať 160 nových ľudí. Ide o 50-percentný nárast aktuálneho počtu zamestnancov. Žiadané sú najmä špecializované profesie v rámci celej logistiky, či už …

Nákup cez internet stále narastá. Doručovateľské firmy hľadajú nových zamestnancov Čítajte viac »

11. februára 2021

Záujem po logistických priestoroch v EÚ bude rásť aj počas tohto roku.

Plány nájomcov logistických nehnuteľností mení koronakríza aj brexit. Dopyt po takýchto priestoroch v Európe pravdepodobne bude rásť aj v roku 2021. Vyplýva to z prieskumu realitno-poradenskej spoločnosti CBRE a firmy Analytiqa. Na prieskume sa zúčastnilo viac ako 100 najväčších nájomcov logistických nehnuteľností v Európe s celkovou rozlohou viac ako 40 miliónov štvorcových metrov (m2). Respondenti boli z oblastí priemyslu, e-commerce, maloobchodu, …

Záujem po logistických priestoroch v EÚ bude rásť aj počas tohto roku. Čítajte viac »

26. marca 2020

V čom môže byť COVID-19 pre ecommerce prínosom

Či už vo vzťahoch, v spoločnosti, v ekonomike alebo politike krízy prinášajú obete, ale zároveň majú aj ozdravný účinok. Prežijú a budú odolnejší tí, ktorí boli pripravení, odhodlaní, nevzdávali sa, hľadali príležitosti, no najmä tak, ako Ch. Darwin definoval vo svojej teórii evolúcie, dokázali sa adaptovať. V dnešnom globalizovanom svete táto schopnosť viac ako kedykoľvek …

V čom môže byť COVID-19 pre ecommerce prínosom Čítajte viac »

23. októbra 2019

Káva s croissantom vo vianočnej logistike

Ani sme sa nenazdali a máme tu posledné mesiace v roku. Čo to (nielen) v ecommerce znamená? Na strane eshopov nieľkonásobný nárast objednávok a s tým súvisiaci tlak na rýchle a spoľahlivé doručenie zásielok zákazníkom. Na strane prepravných spoločností enormný nárast prepravovaných balíkov. Táto situácia významným spôsobom ovplyvnila dianie na logistickom trhu a prispela k rôznym zmenám. …

Káva s croissantom vo vianočnej logistike Čítajte viac »

2. apríla 2019

Slováci nakupujú v e-shopoch impulzívne, rýchle doručenie je kľúčové

Rozbiehate nový e-commerce biznis? Poznáte správanie slovenského spotrebiteľa? Podľa prieskumov sa Slováci pri nákupoch riadia emóciami viac, ako je európsky priemer. Za kľúčové považujeme aj rýchle doručenie objednaného tovaru. Ako je na tom váš e-shop? Emócie na prvom mieste Podľa prieskumov DPD E-shopper, slováci pri online nákupoch podliehajú emóciám a nezriedka nakupujú impulzívne. Až 41 …

Slováci nakupujú v e-shopoch impulzívne, rýchle doručenie je kľúčové Čítajte viac »

13. februára 2019

Cena expedovania = cena za balík?

Ak vlastníte eshop alebo posielate tovar vašim zákazníkom prostredníctvom kuriéra, kvalita doručenia zásielky je kľúčovým faktorom vedúcim k spokojnosti zákazníka a opätovnému nákupu. Pri rozhodovaní sa o výbere partnerskej prepravnej spoločnosti hľadáme takú, ktorá doručí zásielku kvalitne a za čo najnižšiu cenu. Zamýšľali ste sa ale niekedy nad celkovými nákladmi, ktoré musíte vynaložiť na expedovanie?  …

Cena expedovania = cena za balík? Čítajte viac »