PR správy xa Publikované 7. apríla 2022 zobraziť celý profil

Stáli zákazníci sú pre väčšinu reštaurátorov veľmi dôležití, pretože táto lojalita zabezpečuje dobrý predaj. Takíto ľudia poznajú personál, cítia sa pohodlne a často minú viac peňazí ako ostatní hostia. Je preto vo vašom záujme zabezpečiť väčší počet stálych hostí. Ako? 

Posilniť lojalitu návštevníkov k vašej spoločnosti môžete rôznymi spôsobmi. Čarovným slovom je tu „vernosť zákazníka“, ktorú získate, ak využijete na ich oslovenie nasledujúce stimuly.  

Nebojte sa aplikovať do praxe moderné technológie

Časy blokov, ceruziek a mechanických váh sú v gastronomickom priemysle dávno preč. Žiaľ, v žiadnom prípade to neplatí pre všetky prevádzky, bary, kaviarne a reštaurácie. A to je chyba. 

Vďaka modernej technike máte veľký potenciál pre vyšší predaj a rýchlejšiu a efektívnejšiu prácu. Profesionálne dávkovacie systémy, medzi ktoré patria aj moderné váhy Kern, zabraňujú stratám pri dávkovaní a umožňujú presnú kontrolu nad množstvom tovaru a správnym vyvážením chutí obľúbených pokrmov. 

Odlíšte sa od konkurencie dodržiavaním noriem

Turistami vyhľadávaná a obľúbená reštaurácia v Jasnej je okrem lahodných pokrmov známa svojím luxusným panoramatickým výhľadom. Ako sa odlíšite od konkurencie vy?

Potrebujete reklamu! Dobrý marketing je však v dnešnej dobe samostatná veda. Existuje nespočetné množstvo spôsobov, ako môžete upútať pozornosť a zaujať potenciálnych hostí. Popri klasike, ako sú letáky, inzeráty v novinách či reklama v rádiu, dnes hrajú dôležitú úlohu aj sociálne siete. 

Obrázok: Black Salmon/Shutterstock.com

Prečo sa ale neodlíšiť od konkurencie ešte viac a s ISO 9001 normami?

Aj pomocou nich môžete bez väčšej námahy upozorniť svojich stálych zákazníkov na dôležitý fakt každého podnikania, ktorým je kvalita. Okrem toho rozširujete svoj akčný rádius a oslovíte tak nielen zákazníkov, ale aj potenciálnych obchodných partnerov a dodávateľov. 

Dobre vyvinutý koncept je predsa pre efektívne zvýšenie predaja kľúčový. Tak si ho získaním ISO normy poistite. 

Rada, ktorá vás nič nestojí

Aby sa k vám hostia vracali, nemusíte vždy na ich oslovenie hľadať iba komplikované postupy. Niekedy je tou najlepšou ingredienciou obyčajný úsmev a priateľskosť.

Úsmev nič nestojí, ale hosťom sprostredkuje zdvorilú prívetivosť. Už nie je žiadnym tajomstvom, že láskavosť a otvorený úsmev sú zvyčajne odmenené vyšším prepitným. Aj vo vašej gastronómii by preto mala byť zdvorilosť na prvom mieste. Len máloktorý hosť asi odmení drzého čašníka dobrým prepitným. Tak to s úsmevom a s ďalšími tipmi z nášho článku skúste a uvidíte, že to zaberie.