PR správy xa Publikované 8. augusta 2022 zobraziť celý profil

Európsky e-commerce sa aj naďalej rozrastá a online trhoviská pritom zohrávajú mimoriadne dôležitú úlohu: V roku 2020 predstavoval celkový obrat európskeho cezhraničného online obchodu 198 miliárd eur. Z toho pripadá 115 miliárd eur – teda 58 percent len na predaj prostredníctvom online trhovísk Tieto slúžia ako ďalší užitočný predajný kanál, ktorý prináša rozsiahle možnosti predaja. Prostredníctvom Kaufland Global Marketplace je možné ponúkať tovar na Kaufland.de a od roku 2023 môžu predajcovia rozšíriť svoj predaj aj na nové online trhoviská na Slovensku a v Česku – a to len s jednou registráciou. To im umožní pôsobiť v medzinárodnom priestore, osloviť milióny nových zákazníkov, a výrazne tak zvýšiť svoj obrat. 

Výhody predaja na online trhoviskách spoločnosti Kaufland

Predajcovia profitujú z vysokého povedomia o značke Kaufland v medzinárodnom priestore, zo zvýšenej viditeľnosti a širokého dosahu svojich ponúk. Kaufland Global Marketplace je riadený technológiou Multi Marketplace Technology: To znamená, že predajcovia môžu spravovať svoje nastavenia ponúk a prepravy na všetkých online trhoviskách spoločnosti Kaufland súčasne. 

Od roku 2023 bude prostredníctvom Kaufland Global Marketplace možné predávať na troch rôznych online trhoviskách súčasne. 

Kaufland zabezpečí celú technickú infraštruktúru a preberie správu všetkých platobných procesov. Okrem toho ponúka predaj na online trhoviskách aj nasledujúce výhody: 

  • marketingové nástroje ako SEA či porovnávače cien, 
  • bezplatné využitie všetkých relevantných platobných metód pre zákazníkov,
  • jednoduchá správa ponúk prostredníctvom nahrania súboru alebo priameho pripojenia (ak sa produkt už nachádza na Kaufland.de a má pridelený GTIN kód, nie sú potrebné žiadne ďalšie údaje o produkte),
  • viacjazyčná špecializovaná osobná podpora pre predajcov, 
  • profesionálny zákaznícky servis (first level),
  • žiadne zmluvné lehoty.

Predajcovia, ktorí sa zaregistrujú na nové online trhoviská Kaufland.sk a Kaufland.cz už teraz, neplatia prvých šesť mesiacov po spustení trhovísk v roku 2023 základný mesačný poplatok ani provízie. Okrem toho dostanú špeciálny kredit na reklamu, ktorý môžu použiť na propagovanie svojich produktov. Predajcovia, ktorí sa už dnes rozhodnú ponúkať svoj tovar na renomovanom nemeckom online trhovisku Kaufland.de, sa môžu už teraz oboznámiť s technickou infraštruktúrou a riadiacimi procesmi a v roku 2023 jednoducho rozšíriť svoju ponuku na Kaufland.sk a Kaufland.cz. 

Pri registrácii zadajte kód kupónu: Podnikatelskecentrum

Jednoduchá registrácia a rýchly štart na Kaufland.de

Kaufland.de je jedným z najrýchlejšie rozrastajúcich sa online trhovísk v Nemecku. V súčasnosti ponúka približne 8 000 predajcov viac ako 40 miliónov produktov v 5 000 rôznych kategóriách, ako sú napríklad elektronika, móda, nábytok či hračky. Od registrácie až po finálny predaj tovaru delia predajcov štyri jednoduché a rýchle kroky

1. Výber predplateného balíka:

Predajcovia si môžu vybrať z dvoch možností: „Základný balík“ alebo „Základný balík + prepojenie“. Druhý rozšírený balík ponúka možnosť prepojenia vlastného e-shopu s online trhoviskom Kaufland. 

2. Nahratie osobných údajov a dokladov

Pri registrácii je potrebné zadať osobné údaje ako aj doklady o svojej spoločnosti. Okrem toho sa vyžaduje aj výpis z obchodného registra a IČ DPH predajcu. 

3. Správa základných nastavení

Všetky zadané údaje budú overené spoločnosťou Kaufland. Po schválení a aktivovaní účtu môžu predajcovia upraviť nastavenia doručenia objednávok a prepravy. 

4.
Nahratie údajov o produktoch a ponuke

Ďalším krokom je vytvorenie údajov o produktoch a ponuke na Kaufland.de. Online trhovisko Kaufland.de má v súčasnosti rozsiahly katalóg s viac ako 40 miliónmi produktov a ich údajov, ktoré predajcovia môžu priamo ponúkať. Výhodou je, že tieto údaje o produktoch sa už nemusia prekladať do nemčiny. Ak chcú predajcovia ponúkať produkty, ktoré ešte nie sú v katalógu, môžu ich jednoducho nahrať.

Zaregistrujte sa už teraz a zvýšte svoj predaj! 

Ako úspešne predávať na online trhoviskách 

Aby predajcovia mohli úspešne ponúkať svoj tovar na online trhoviskách spoločnosti Kaufland, musia mať na pamäti niekoľko vecí a mali by zohľadniť nasledujúce tipy a triky: 

  • Poskytnutie správnych a úplných údajov o produktoch

Čím podrobnejšie a rozsiahlejšie sú údaje o produkte, tým väčšia je šanca, že o ňom budú potenciálni zákazníci dostatočne informovaní a presvedčení a že sa ho rozhodnú zakúpiť. 

  • Využitie propagačných možností na Kaufland.de

Predajcovia môžu využívať reklamy na sponzorované produkty (SPA), aby zvýšili viditeľnosť svojich produktov.

  • Profesionálna a rýchla reakcia na zákaznícke tikety

Online predajcovia, ktorí riešia otázky a žiadosti zákazníkov rýchlo a efektívne, si budujú dôveru a zvyšujú pravdepodobnosť budúceho predaja.

  • Vyhodnotenie dôležitých ukazovateľov a reportov

Predajcovia na Kaufland.de si môžu stiahnuť rôzne reporty, vďaka ktorým dokážu identifikovať svoje nedostatky týkajúce sa predaja a následne ich odstrániť, a tým zvýšiť svoj predaj. 

  • Zabezpečenie spoľahlivej prepravy

Okrem správnych údajov o produktoch je pre zákazníkov dôležité aj rýchle a bezpečné doručenie objednávok. 

Predaj prostredníctvom Kaufland Global Marketplace otvára predajcom príležitosti na zvýšenie predaja na medzinárodnej úrovni.