PR správy
Publikované 21. októbra 2022 zobraziť celý profil

Stále máte pochybnosti o efektivite online marketingu a bojujete s digitálnou zmenou? Stáť na mieste je ale krok späť, ktorý žiadny úspech v biznise neprinesie. Reklama a marketing sú s napredovaním firmy úzko späté. Preto, ak chce váš podnik v dnešnej dobe efektívne komunikovať, orientovať sa na cieľovú skupinu a byť aktuálny, online marketing sa nesmie obchádzať.

Existuje nespočetné množstvo dôvodov, prečo sa vám takýto krok oplatí, predstavujeme najdôležitejšie z nich. 

Online marketing generuje vyšší predaj a vyššiu návratnosť investícií

Prvou výhodou tohto riešenia je, že prepojenie online marketingu s vašou firmou vám prinesie väčší počet predajov. Aj keď spočiatku musíte niečo do toho investovať, rovnako ako predaj, je vysoká potom aj návratnosť investícií. Každé euro investované do opatrení online marketingu dosahuje vysokú návratnosť. 

Samozrejme, dôležité je, aby vám s nastavením takejto účinnej reklamy pomohla profesionálna marketingová agentúra, ktorá sa v jednotlivých krokoch vyzná najlepšie. 

Kreatívna digitálna reklama podporuje interakcie a zvyšuje hodnotu značky

Všetci si uvedomujeme, že kreativita v reklamách je pre ich reklamný vplyv veľmi dôležitá. Každý z nás predsa preferuje reklamy, ktoré sú originálne a individuálne a nechce neustále narážať na nudné zabehané oznamy. Aj prieskumami sa zistilo, že kreatívna a kvalitná reklama predstavovala viac ako polovicu tržieb skúmaných značiek.

Digitálna reklama, vďaka svojim mnohým výhodám, rozširuje možnosti kreativity a tým zvyšuje šance na rozvoj originálnej a tým predaj zvyšujúcej reklamy. Digitálne reklamné opatrenia navyše dopĺňajú klasické reklamné médiá o aspekt interaktivity a zabezpečujú tak vyššiu efektivitu priamo za behu. 

Zákazníci potom reagujú na interaktívnu reklamu a interagujú s ňou dvakrát častejšie ako pri klasických formách reklamy. Takže, pokiaľ hľadáte niečo, čo naozaj funguje, digitálna reklama je pre váš biznis ideálne riešenie, ktoré si môžete poskladať s pomocou odborníkov na mieru ako len chcete.

Obrázok: ESB Professional/Shutterstock.com

Digitálna reklama je efektívnejšia ako reklama v tradičných médiách

Online marketing je jedným z najefektívnejších a najúčinnejších reklamných opatrení na oslovenie vašich cieľových skupín. A s pomocou špeciálnej PPC reklamy sa o tom veľmi jednoducho a rýchlo môžete presvedčiť aj v praxi. 

Podľa zistení z praxe, je efektivita digitálnej reklamy na báze „ceny za konverziu“ päť až šesťkrát vyššia ako efektivita klasickej reklamy, čo je silný argument pre využitie tohto moderného nástroja vo vašom podnikaní. 

Online marketing má vplyv na celú cestu zákazníka

Takzvaná cesta zákazníka pri nákupe je dnes úplne iná ako v minulosti. Nákupný proces býval pomerne lineárny a zvládnuteľný. V súčasnosti je multidimenzionálny a pre spoločnosti je ťažké ho predvídať a potom už nekontrolovať. Navyše, mnohé spoločnosti na takto náročné a profesionálne kroky nemajú ani potrebné vedomosti a čas. 

Dnešný spotrebiteľ je ešte k tomu dobre informovaný aj o ponukách vašich konkurentov a má množstvo možností rozhodnúť sa pre alebo proti kúpe vášho produktu alebo služby. Nehovoriac o tom, že to môže robiť cez internet 7 dní v týždni, 24 hodín denne, ako sa mu zachce.

Klasické médiá majú len veľmi malý vplyv na takúto cestu zákazníka, čo jednoznačne hovorí pre investíciu do online marketingu. Práve digitálny marketing vám poskytuje možnosť väčšej kontroly nad celým procesom a oveľa jednoduchšiu komunikáciu so zákazníkmi, ktorí sa vás rozhodli navštíviť. A to asi chcete, však? Všetky spomenuté dôvody hovoria samé za seba a nenechávajú nikoho na pochybách, že budúcnosť je aj v reklamnom priemysle digitálna a že kto chce byť dnes úspešný, musí investovať do online marketingu. Vyskúšajte to a neoľutujete.