Šírenie koronavírusu, minimalizácia rizika nákazy a nárast zamestnancov v karanténe neustále núti zamestnávateľov čeliť tejto situácii všetkými možnými prostriedkami.
Do popredia sa dostáva téma flexibility v práci a využitie technológií pre vzdialenú komunikáciu v tímoch aj s klientmi či obchodnými partnermi. Jednou z možností je využitie inštitútu tzv. Home office.
V súčasnej dobe preto táto práca z domu prestáva byť vnímaná len ako benefit, ale ako nutnosť, ako zachovať plynulé fungovanie firmy a pracovných činností. Takto to vníma aj schálená novela Zákonníka práce týkajúca sa výkonu domáckej práce. Na tomto seminári získate orientáciu v základných pravidlách výkonu domáckej práce a telepráce spolu s možnosťou využitia home office.
Dozviete sa ako efektívne nastaviť režim práce z domu, aké dokumenty následne pripraviť, parametre BOZP, aké náklady bude zamestnávateľ kompenzovať, ako riešiť rozvrhnutie pracovného času a ako to bude napr. s poskytovaním stravovania pri home office. Seminár poskytne odpovede na časté otázky a praktické rady.
Cena webináru: 36 € (54 €) | Termín: piatok 26. februára 2021 | Organizuje: Akadémia daňových poradcov
Čo sa dozviete?
- Základné pravidlá výkonu domáckej práce a telepráce.
- Aké dokumenty následne pripraviť, parametre BOZP?
- Aké náklady bude zamestnávateľ kompenzovať?
- Ako riešiť rozvrhnutie pracovného času a ako to bude napr. s poskytovaním stravovania pri home office?
- Časté otázky a praktické rady.
Lektor: JUDr. Lucia Sabová Danková (Národný inšpektorát práce)
Pri objednávaní zadajte do poznámky kód: FB02