„Vývoj situácie sledujeme veľmi pozorne a s plnou vážnosťou. Každý deň dôkladne vyhodnocujeme prichádzajúce informácie o opatreniach na zabránenie šírenia koronavírusu a ich prípadný dopad na ekonomiku.
Implementujeme nadštandardné nástroje, ktoré máme k dispozícii, aby sme citlivo pristúpili k prípadnej platobnej neschopnosti klientov a pomohli im preklenúť výpadok príjmov, ktorý je spôsobený prijatými opatreniami v súvislosti s vírusom COVID 19. Momentálne však zvýšený záujem o akákoľvek formy zmeny splácania neevidujeme.
V prípade, že klient má problém so splácaním úveru alebo vie, že takáto situácia nastane je dôležité, aby čo najskôr kontaktoval Tatra banku, či už telefonicky prostredníctvom nášho DIALOG-u alebo navštívil ktorúkoľvek pobočku. Každá žiadosť o zmenu splácania alebo prípadného odkladu splátok bude citlivo a individuálne posudzovaná s ohľadom na súčasnú situáciu.“ informácie nám poskytol hovorca Tatrabanky Boris Fojtík.