MarketingOnline marketing xa Publikované 4. marca 2021 zobraziť celý profil

RTB House, ktorá patrí k najinovatívnejším marketingovo-technologickým firmám, získala 100% podiel spoločnosti WhitePress. Táto popredná platforma pre obsahový marketing, sa teší veľkej popularite už aj na našom trhu. Spojenie oboch spoločností má urýchliť plánovanú expanziu WhitePress do zahraničia.

RTB House to chce docieliť podporou platformy a poskytnutím svojho know-how

WhitePress pomáha reklamným agentúram a korporátnym klientom s tvorbou a zverejňovaním obsahu naprieč celým webom, ako aj pri vyhodnocovaní výsledkov marketingových kampaní. Spoločnosť je lídrom v oblasti automatizácie obsahového marketingu.

Vďaka nej je vydavateľský proces pre spoločnosti ľahší, rýchlejší a efektívnejší aj z hľadiska nákladov. Platforma WhitePress je jednoducho škálovateľná pre expanziu na medzinárodné trhy a pomáha vydavateľom so vstupom na nové trhy. Ekosystém produktov je využívaný tisícmi klientov a spolieha sa na priestor, ktorý poskytuje viac ako 21 000 vydavateľov v 12 krajinách.

Nakoľko zdieľame spoločný prístup, okamžite sme videli, ako nám môže RTB House pomôcť s našimi ambíciami rastu. V oboch spoločnostiach hľadáme spôsoby, ako vždy posúvať hranice. WhitePress aj RTB House ponúkajú kvalitné produkty, ktoré sa snažia neustále inovovať. Obidve spoločnosti sa stále usilujú o viac, a spojenie ich síl vysiela na trh silný signál,“ 
hovorí Paweł Strykowski, zakladateľ a CEO spoločnosti WhitePress.

Článok pokračuje pod reklamou

Inovácie, ktoré ponúknu širšiu paletu služieb zákazníkom 

Spoločnosť RTB House sa stala lídrom v oblasti marketingových technológií. Bola prvou spoločnosťou, ktorej algoritmy boli postavené kompletne na technológii deep learning. V poslednej dobe sa spoločnosť zamerala na rozšírenie svojho produktového portfólia a umožňuje zadávateľom inzercie oslovovať nových aj existujúcich zákazníkov v ktorejkoľvek fáze nákupného procesu.

WhitePress sa snaží svoje produkty naďalej vylepšovať, čím chce zákazníkom poskytnúť vyššiu pridanú hodnotu. Firma prevádzkuje platformu nazývanú GoodContent, a v blízkej dobe chystá k spusteniu novú službu Content Premium, ktorá bude slúžiť k rýchlemu a jednoduchému prepojeniu firiem a preverených novinárov či copywriterov za predom stanovenú cenu. V dobe, v ktorej je kvalitný obsah ešte dôležitejší, robí WhitePress vydavateľský proces ešte jednoduchším.

RTB House je pre nás skvelým spojencom, a už teraz sa tešíme na spoločné roky rastu a  expanzie do zahraničia. RTB House do spolupráce prináša nielen bohaté skúsenosti, ale aj  niekoľko násobne väčší tím. Vnímame mnohé synergie medzi našimi produktmi, pretože obe spoločnosti sa pohybujú v oblasti e-commerce a zameriavajú sa na vydavateľov. Akvizícia je pre spoločnosť WhitePress vo všetkých ohľadoch vynikajúcou správou a som rád, že som jej súčasťou,” 
dodáva Paweł Strykowski, zakladateľ a CEO spoločnosti WhitePress.

Prepojená budúcnosť a zdieľaná snaha

Cieľom spoločného zamerania je vytvorenie optimálnych podmienok na úspech. Pre WhitePress to znamená predefinovanie ašpirácií a stanovenie si odvážneho plánu rozvoja. Pre RTB House je akvizícia ďalším rozšírením jej celkového portfólia marketingovo – technologických produktov a predstavuje vstup do úplne novej oblasti digitálneho marketingu s partnerom, ktorý v nasledujúcich rokoch očakáva rýchly rast a rozvoj.



Spoznali sme v spoločnosti White Press obrovský potenciál, pretože je v podobnom štádiu vývoja, v akom sa nachádzala spoločnosť RTB House len pred niekoľkými rokmi. Chápeme ich podnikanie v tejto fáze, a to je to, vďaka čomu sme presvedčení, že pomôžeme spoločnosti WhitePress výrazne rásť, najmä využitím našich skúseností s medzinárodnou expanziou. Akvizícia posilňuje postavenie oboch spoločností na trhu a je skvelou príležitosťou k úspechu,“ 
hovorí Robert Dyczkowski, zakladateľ a CEO spoločnosti RTB House.

O RTB House

RTB House je popredná, celosvetovo pôsobiaca spoločnosť, ktorá poskytuje svojim klientom z radu dodávateľov najmodernejšie marketingové technológie. Jej proprietárna technológia pre nákup reklamného priestoru je prvá na svete, ktorá je kompletne postavená na technológii deep learning. Vďaka nej dosahujú zadávatelia výborné výsledky a napĺňajú svoje ciele.

Spoločnosť vznikla v roku 2012 a v súčasnosti pre ňu pracuje viac než 750 odborníkov na 30 miestach po celom svete. Zaisťuje kampane pre viac než 2 000 klientov v Európe, na Blízkom východe a v Afrike, v Ázii, Tichomorí a v Amerike.

V roku 2018 sa RTB House podarilo integrovať princípy hlbokého učenia do všetkých svojich algoritmov. RTB House aj naďalej pokračuje vo výskume umelej inteligencie. V rámci spoločnosti vznikli dve divízie ( Al Marketing Lab a Creative Lab), ktoré sa zameriavajú na rozvoj inovácií v oblasti technologických riešení v marketingu. V roku 2020 firma predstavila Al Full-Funnel Marketing SolutionS a Streaming Video Ads. Oba z týchto produktov posunuli komunikáciu značiek na novú úroveň.