28. mája 2020

Ako na skutočný biznis na LinkedIne 3. diel. Finálne rozuzlenie!

Ak ste čítali moje 2 predchádzajúce články o tom ako sa robí biznis na LinkedIne, (ďalej len LI) tak by ste mali rozumieť nasledujúcim základným informáciám: ČLÁNOK Č. 1 tento článok ide po podstate. Snažil som sa vám ukázať to hlavné, čo je v pozadí generovania biznisu na LI. Jedná sa iba o 2 základné …

Ako na skutočný biznis na LinkedIne 3. diel. Finálne rozuzlenie! Čítajte viac »

15. mája 2020

Inšpirácie ako robiť skutočný biznis na LinkedIne 2.diel

Ak ste čítali 1. diel z trilógie: 2 body čo rozhodujú, či na LinkedIne robíte biznis, ktorý prináša peniaze, tak podľa môjho názoru a aj názoru viacerých čo sa vyjadrili, máte už informácie, čo je podstata obchodu na LinkedIne (ďalej len LI). Taktiež chápete základy psychológie predaja cez tento kanál. Dnešný článok je iný. Pokúsim sa vám sprostredkovať …

Inšpirácie ako robiť skutočný biznis na LinkedIne 2.diel Čítajte viac »

27. apríla 2020

Dokáže LinkedIn priniesť skutočný obchod a reálne peniaze?

Ak už ich získavate, tak viete svoje a tí čo neveríte, alebo ešte neviete, áno aj cez LinkedIn sa dajú získavať relevantné obchodné príležitosti a peniaze. V každom prípade je to iba jeden z kanálov v obchode, až na výnimky možno vo svete LinkedIn (ďalej LI) konzultantov. Možno. Nemám ambíciu v tomto článku napísať všetky …

Dokáže LinkedIn priniesť skutočný obchod a reálne peniaze? Čítajte viac »

4. marca 2020

Ako na akvizičné emaily? Použite poznatky z behaviorálnej ekonómie a psychológie

Akvizičné emaily prípadne LinkedIn Inmaily sú, v závislosti od vašej industry a okolností, dôležitá súčasť získavania nových zákazníkov. V každom prípade nie je to jediná cesta, ale určite je to podstatný kanál akvizičného obchodu. Je zrejmé, že akvizičné emaily majú nižšiu pravdepodobnosť úspechu ako napr. priame obchodné stretnutie, ale treba ich chápať ako časť obchodného …

Ako na akvizičné emaily? Použite poznatky z behaviorálnej ekonómie a psychológie Čítajte viac »

17. januára 2020

Aj malý eshop môže predávať lepšie. Zapnite si Google Shopping

Potrebujete zviditeľniť váš eshop a zvýšiť tržby? Google Shopping ponúka finančne nenáročné riešenie aj pre malých predajcov. Ponúknite potenciálnym zákazníkom to, čo hľadajú. Google shopping alebo Nákupy Google sú súčasťou služieb Google Ads. Jednoduchou formou dokážu spropagovať tovar vášho eshopu. Stačí vám k tomu produktový feed (XML feed). Čo sú to Google nákupy? Zákazník hľadá holiaci strojček. …

Aj malý eshop môže predávať lepšie. Zapnite si Google Shopping Čítajte viac »

17. decembra 2019

Prečo by ste mali brať rýchlosť vášho webu vážne?

Využívate na prehliadanie obľúbenej webovej stránky najčastejšie mobil? Ani sa nečudujeme, pretože mobil sa dnes stáva multifunkčným nástrojom, ktorý v mnohých prípadoch nahrádza stolný počítač a množstvo ďalších vecí v našom živote.  Výnimočnosť nakupovania cez internet a sledovanie obľúbených informácií cez dobrý mobil však závisí aj od toho, ako je vaša internetová stránka pre jednotlivé …

Prečo by ste mali brať rýchlosť vášho webu vážne? Čítajte viac »

20. marca 2019

Vy nepotrebujete byť na Instagrame, ale Váš biznis áno – pracovné školenie ako využiť aj tento biznis nástroj

Facebook investoval 1 mld. USD za kúpu Instagramu v roku 2012 a na túto agresívne rastúcu sociálnu sieť stavil nemalé monetizačné nádeje. O 7 rokov sme svedkami premeny sociálnej siete plnej obrázkov na plnohodnotný globálny hypermarket, ktorý je zároveň aj mediálnym a zábavným portálom, komunikačným priestorom, organickou marketingovou platformou s presne merateľnými úkonmi a štatistikami, monetizačná a interaktívna sociálna sieť s čoskoro …

Vy nepotrebujete byť na Instagrame, ale Váš biznis áno – pracovné školenie ako využiť aj tento biznis nástroj Čítajte viac »

17. februára 2019

Blog: 16 bodov, ktoré nesmú chýbať vo vašej brand strategii

Založiť v tejto dobe novú značku nie je žiadny problém. Vybudovať pre svoju značku kvalitnú pozíciu na trhu, dostať ju medzi ľudí, zabezpečiť rozpoznateľnosť značky, to už je úplne iná liga. Ak premýšľate o tom, ako posunúť svoju značku vpred, alebo plánujete uviesť na trh úplne novú značku, toto si pokojne vytlačte a nalepte nad pracovný …

Blog: 16 bodov, ktoré nesmú chýbať vo vašej brand strategii Čítajte viac »

4. decembra 2018

PR článok – čo je to a ako ho správne napísať

S výrazom PR sa stretávame v dnešnej dobe naozaj často. Čo si však pod týmto pojmom predstavujete vy? Čo je PR článok? Skratka PR znamená „public relations„, čo je v preklade do slovenčiny „vzťahy s verejnosťou“. PR je vlastne spôsob, ktorým sa firma prezentuje a buduje si vzťahy s verejnosťou a svojím okolím, prípadne aj konkurenciou. …

PR článok – čo je to a ako ho správne napísať Čítajte viac »