19. júna 2017

Odborník radí: Daniel Bradáč – Positioning nie je o kreativite. Budovanie značiek – kapitola tretia

Čo to je? Týka sa produktov/služieb alebo Vašej značky? Môže to byť oboje, positioning však pre mňa nie je primárne umiestňovanie produktov alebo služieb na trh, positioning je pre mňa umiestňovanie Vašej značky do hláv ľudí. Aby si ju zapamätali nie nejako, ale presne a konkrétne. Každá Vaša činnosť, ktorú robíte by mala vychádzať z …

Odborník radí: Daniel Bradáč – Positioning nie je o kreativite. Budovanie značiek – kapitola tretia Čítajte viac »

1. júna 2017

Festival Digitálnych Nomádov 2017 – Prievidza

Prievidza, 24. jún 2017 – „Festival Digitálnych Nomádov“ počas svojho druhého ročníka opäť predstaví 6 zaujímavých rečníkov – digitálnych nomádov zo Slovenska a Čiech. Toto jedinečné podujatie je venované nie len digitálnym nomádom, ale všetkým, ktorých zaujíma práca cez internet a dlhodobé cestovanie po svete. Prvá interaktívna prednáška začína o 10.00. Celodenné vstupné je 6 …

Festival Digitálnych Nomádov 2017 – Prievidza Čítajte viac »

29. mája 2017

Business Leaders Club: Trenčín – 14. júna v kasárňach Trenčianskeho hradu

Vytvárame platformu na spájanie podnikateľskej komunity. Regionálne podujatie Forbes Business Leaders Club je príležitosťou pre vás stretnúť sa s majiteľmi a top manažérmi firiem z trenčianskeho regiónu. Odborníci a podnikatelia z regiónu budú diskutovať o podnikateľskom prostredí, o plánoch a možnostiach ďalšieho rastu: Ako je región a mesto pripravené na nové investície? Aké sú podnikateľské možnosti …

Business Leaders Club: Trenčín – 14. júna v kasárňach Trenčianskeho hradu Čítajte viac »

28. mája 2017

Odborník radí: Daniel Bradáč – Príbeh značky začína vo Vašej hlave a dobrou analýzou – kapitola druhá

Naše skúsenosti hovoria, že na vytvorenie dobrého positioningu a základu značky potrebujete zhruba 4 až 8 týždňov. Je pritom jedno aká veľká firma ste. Jednoosobová firma, malý start up, stredne veľký rodinný podnik Zlatokov alebo TMR Tatry Mountain Resorts s takmer 3 tisíckami zamestnancov, či OVB Allfinanz Slovensko so 6 500 sprostredkovateľmi v teréne. Postup …

Odborník radí: Daniel Bradáč – Príbeh značky začína vo Vašej hlave a dobrou analýzou – kapitola druhá Čítajte viac »

28. mája 2017

Odborník radí: Daniel Bradáč – Na značku treba čas – kapitola prvá

Každý, kto dnes podniká, chce mať svoju značku. Pre veľa ľudí je značka logo alebo názov. Pre niektoré firmy je značka iba produkt alebo služba. Pre množstvo firiem nepodstatná vec, ktorá sa stane podstatnou, až keď začne stagnovať predaj a zlyhávajú všetky veci, ktoré majitelia a predajcovia alebo aj človek na marketingu odskúšali. “Zasekli sme …

Odborník radí: Daniel Bradáč – Na značku treba čas – kapitola prvá Čítajte viac »

2. mája 2017

Odhaľte zákulisie inovatívnych technológií. Nech sa páči, vstúpte …

Hovorí Vám niečo prášková metalurgia, vstrekovanie kovových práškov, horúce izostatické lisovanie, aditívne technológie alebo 3D tlač? Že nie? Nemusíte sa obávať. Mnoho ľudí spomínané inovatívne spôsoby výroby nepozná. A to je chyba, ktorú máte možnosť zmeniť práve teraz! GEVORKYAN, s.r.o. rodinná firma z Vlkanovej, ktorá dodáva svoje výrobky do viac ako 30 krajín sveta, ich vlastní …

Odhaľte zákulisie inovatívnych technológií. Nech sa páči, vstúpte … Čítajte viac »

28. apríla 2017

DOBROMAT – keď nakupovať znamená pomáhať. Partnerom už sprostredkoval nákupy v celkovej hodnote takmer 350.000 €

Hľadáte aj vy nové možnosti, ako ďalej rozvíjať svoj biznis? Mám pre vás tip, ako urobiť svoj e-shop atraktívnejší a získať nových, verných zákazníkov a navyše podporiť dobrú vec. Stačí sa zaregistrovať do projektu Dobromat. Jedná sa o medzinárodnú dobročinnú affiliate sieť, ktorá ponúka množstvo výhod všetkým zaregistrovaným stranám – samotným e-shopom, zákazníkom i neziskovkám, OZ …

DOBROMAT – keď nakupovať znamená pomáhať. Partnerom už sprostredkoval nákupy v celkovej hodnote takmer 350.000 € Čítajte viac »

21. apríla 2017

Roman Jazudek: Ochráňte vaše online podnikanie pred hacknutím – Hacktrophy

Každý z nás, kto podniká online, chce mať svoje svoje dáta v bezpečí a hlavne funkčný, dostupný web 24/7 počas celého roka. Čo ale v prípade, ak sa staneme obeťou hackerského útoku? Teraz si mnoho z vás povie – „môj malý webík / eshopík si nikto nevšimne a nepriateľov nemám, takže nič mi nehrozí, som v bezpečí“ Je tomu ale naozaj …

Roman Jazudek: Ochráňte vaše online podnikanie pred hacknutím – Hacktrophy Čítajte viac »

firemná pošta
20. apríla 2017

Eliška Holienčiková: Firemná pošta.sk pre podnikateľov – tradičná forma priameho marketingu stále funguje

Poznáte svoju cieľovú skupinu a viete aj to, že nie všetci sú on-line na sociálnych sieťach, no i napriek tomu si chcete získať ich pozornosť. Ale ako na nich zacieliť? Odpovede sú jednoduché – firemnaposta.sk je riešenie. Ahoj Eliška. Kedy vznikol Váš projekt a prečo vznikol? Ahoj Marek. Služby firemnej pošty sme začali s obchodným …

Eliška Holienčiková: Firemná pošta.sk pre podnikateľov – tradičná forma priameho marketingu stále funguje Čítajte viac »