ManažmentMarketing xa Publikované 20. apríla 2017 zobraziť celý profil

Poznáte svoju cieľovú skupinu a viete aj to, že nie všetci sú on-line na sociálnych sieťach, no i napriek tomu si chcete získať ich pozornosť. Ale ako na nich zacieliť? Odpovede sú jednoduché – firemnaposta.sk je riešenie.

Ahoj Eliška. Kedy vznikol Váš projekt a prečo vznikol?

Ahoj Marek. Služby firemnej pošty sme začali s obchodným partnerom aktívne ponúkať už minulý rok na jar. Vznikol hlavne preto, že sme chceli dať firmám možnosť propagovať sa formou priameho marketingu, formou starých dobrých listových zásielok.

Je síce pravda, že v dnešnej dobe sme takmer všetci on-line, ale tiež to spôsobuje zanedbávavanie (občas až ignorovanie) tejto komunikácie. Denne totiž dostávame desiatky e-mailov, ktoré píšu o akciách alebo sú nevyžiadanou poštou.

Reagujeme možno na každý desiaty, ak vôbec. Elektronická komunikácia unavuje, často sa hovorí aj o “bannerovej, e-mailovej slepote”, začíname byť nevšímaví voči reklamám na internete. Ale keď ste v situácii, keď dostanete do rúk list so svojím menom, ten otvoríte vždy.

Aké výhody má firemná pošta?

Hlavná výhoda je úplná jednoduchosť tejto služby. Listové zásielky pošlete z pohodlia kancelárie, iba niekoľkými klikmi. Nemusíte posielať listy kúpenej databáze, ale sami si vyberiete príjemcov. Poďme na to príkladom:
Rozhodnete sa, že vašu zásielku by mali dostať všetky firmy z Trenčianskeho kraja, ktoré sú aktívne a majú formu s.r.o s ročným obratom nad stotisíc eur a majú v predmete podnikania slovo „reklamné“. Aktuálne vám filter k tejto možnosti ukáže číslo 1783 firiem. Povedzme ale, že váš maximálny rozpočet na kampaň je v stovkách eur, teda pokryje iba 1000 zásielok. Nie je problém, napíšete počet firiem, na ktoré chcete listové zásielky odoslať.
Po odoslaní kampane od nás samozrejme dostanete kompletný zoznam oslovených firiem aj s kontaktmi (ktorý by ste si následne mali obvolať, prípadne niektoré aj navštíviť – kvôli spätnej väzbe).

Prakticky zhrnuté, naša služba vám ušetrí čas a peniaze, pretože ak by ste mali všetky listy graficky a obsahovo pripraviť, napísať, vytlačiť sami, plus baliť ich do obálok a ísť s nimi na poštu, potrvá to možno aj pár dní. Firemná pošta vám zaberie 15 minút (ak máte ponukový list).

Pre koho je určená táto služba?

Pre všetkých podnikateľov, ktorí hľadajú nových firemných zákazníkov a chcú ich aktívne osloviť so svojimi produktmi alebo službami.

Ako veľkú máte databázu? Koľko slovenských firiem sa v nej nachádza v súčasnej dobe (pri písaní tohto článku)?

Takú veľkú ako je každý deň veľký obchodný a živnostenský register. Aktuálne máme v databáze viac ako 1 milión živnostníkov a viac ako 330 tisíc spoločností. Náš obchodný partner, indexpodnikatela.sk ju denne aktualizuje podľa obchodného registra, živnostenského registra a iných verejných zdrojov v Slovenskej republike.

Mám záujem o využitie služieb firemnaposta.sk – čo musím urobiť, aby som mohol poslať môj prvý list firme, ktorú si vyberiem?

Stačí si premyslieť komu to chceš poslať a cez filter vybrať okruh firiem. Máš napríklad záujem o všetky bratislavské firmy, ktoré majú v predmete podnikania IT služby a boli založené v roku 2015. Ide iba o niekoľko klikov a nahratie ponukového listu (a aj s ním pomôžeme).

Všetko má svoju cenu, aké sú vaše ceny balíčkov? Máte aj štartovaciu verziu?

Každý u nás zaplatí iba toľko, koľko má v pláne investovať. Aktuálne jedna listová zásielka stojí v uvádzacej cene 0,99€.
Ak vám filter podľa požiadaviek vyberie 1500 firiem a vy máte rozpočet len na 300, sami si zmeníte celkový počet.

Akú najväčšiu zásielku viete zaslať firmám? Máte v ponuke iba listové zásielky alebo máte v ponuke aj vloženie „ochutnávky“ do obálky? Napríklad pero alebo iný prezentačný predmet.

Čo sa týka počtu strán, je to len na zákazníkovi, ale ponukové listy odporúčame maximálne na jednu stranu – najmä kvôli tomu, že zdĺhavé texty nikto nečíta (a jedna strana vyjde lacnejšie ako tri 🙂 ). Technicky vieme poslať aj pero, či pribaliť vizitku, ale cielime iba na jednoduché listy.

Aké sú vaše dlhodobé ciele?

Chceli by sme sa stať ďalším marketingovým kanálom na oslovenie nových obchodných partnerov. Firmy tieto možnosti totiž prestali používať s nástupom internetu a e-mailov. No a chceme pomáhať čo najväčšiemu počtu zákazníkov.

Ďakujeme za rozhovor.

kontakt – www.firemnaposta.sk