Ak si študent VŠ a pritom máš už založenú firmu, neváhaj a prihlás sa do súťaže Študentská podnikateľská cena 2020. Odmenených bude 5 finalistov atraktívnymi cenami a zároveň budu udelené špeciálne ceny: Cena NAY elektrodom a Cena TV JOJ (mediálny priestor na marketingovú kampaň pre komunikáciu svojho projektu v hodnote 5000,- EUR na všetkých platformách JOJ Group).
Absolutny víťaz postúpi na celosvetové finále najväčšej globálnej súťaže študentov-podnikateľov Global Student Entrepreneur Awards
Viac info nájdeš na www.student-podnikatel.sk. Deadline je už 12. novembra 2020
Niečo o reprezentantovi Slovenska na finále Global Student Entrepreneur Awards vo Frankfurte nad Mohanom a jeho zážitkoch:
Tomáš Brngál – spoločnosť Virtual Medicine,s.r.o. absolvent Lekárskej Fakulty Univerzity Komenského v Bratislave
Víziou jeho spoločnosti je inovovanie vzdelávania medicíny pomocou virtualnej reality a rozšírenej reality. Cieľom je zjednodušiť, zefektívniť a spraviť zaujímavejším (gamifikovať) štúdium medicíny. Začínajú s virtuálnou realitou anatómie (medicínskou vzdelávaciou aplikáciou pre študentov medicíny a doktorov, fungujúcu na princípe Virtuálnej reality). Neskôr sa plánujú presunúť aj do klinickej sféry (praktická / každodenná medicína). Chcú byť lídrom v medicínskych VR/AR softvérových riešeniach, ktoré s pomocou umelej inteligencie budú pomáhať nielen lekárom a medikom, ale aj miliónom ľudí po celom svete.
V krátkodobom horizonte vidí jeho start-up ako vývojárske štúdio, ktoré postupne, vďaka spolupráci s poprednými odborníkmi, inovuje a aplikuje vzdelávanie medicíny na možnosti 21. storočia. Po dokončení VR Anatomy, chce na VR Anatomy nadväzovať a vytvoriť ďaľšie interaktívne aplikácie ako VR Physiology, VR Patophysiology, VR Histology, atď. V dlhodobom horizonte je jeho víziou spojiť technológiu rozšírenej reality (napr. Microsoft Hologens) s umelou inteligenciou (napr. ako Watson) a vyvíjať pokročilé medicínske aplikácie, ktoré budú lekárom pomáhať a zjednodušovať ich prácu. Chcú sa stať lídrom v tomto segmente a ešte viac rozšíriť pracovný tím.
Tomáš povedal: „Bola to vynikajúca skúsenosť reprezentovať Slovensko vo Frankfurte nad Mohanom, stretol som mnoho inšpiratívnych mladých podnikateľov, absolvoval veľa zaujímavých workshopov a zároveň som sa stretol s úspešnými biznismenmi z celého sveta.”
Generálny partner súťaže: ČSOB
Generálni partneri JCI 2019/2020: Microsoft, EY, Asseco Central Europe
Špeciálny partner súťaže: Slovak Business Agency
Súťaž vyhlasujú JCI-Slovensko a Združenie podnikateľov Slovenska.