E-shopyInšpiráciaManažmentPodnikanieTechnológie a inovácie xa Publikované 24. novembra 2020 zobraziť celý profil

Aktuálna situácia nás aj napriek mnohým snahám o jej zlepšenie doslova núti pracovať z domu. Niekomu to vyhovuje a niekomu zas nie. Či už ste majiteľ, manažér alebo zamestnanec firmy, určite vám záleží na tom, aby bola vaša práca spravená na čas a kvalitne. 

Množstvo firiem ešte stále pracuje „retro metódami“ – poznámkový blok, kalendár na stene, polepené papieriky na počítači alebo rôzne tabuľky, ktoré si skrz firmu zdieľate. Žiaľ, tento spôsob práce vám v aktuálnej situácii skôr škodí ako pomáha. 

Skúste si predstaviť, že máte k dispozícii prehľadný online nástroj, ktorý spojí všetky vaše poznámky, tabuľky, dochádzku a firemné informácie do jedného prehľadného rozhrania. Vy, ako aj vaši kolegovia sú vďaka tomu kľudnejší, pretože stíhate viac, a tým máte aj viac času na samého seba. Poďme sa spoločne pozrieť na to, v čom je FLOWii CRM a mini ERP systém výnimočný. 

Informácie o projektoch a zákazkách sú online a na jednom mieste

Znie to ako klišé, ale práve vďaka FLOWii dokážete do svojej práce na projektoch vniesť prehľad a poriadok. Vždy viete o tom, aké projekty a zákazky sa v rámci firmy riešia. Tiež okamžite zistíte informáciu o tom, v akom stave sa nachádzajú a tiež dokážete reagovať na otázky zákazníkov. 

foto: flowii

Financie a rozpočet máte pod kontrolou

Každá firma podniká za účelom dosahovania zisku. A práve financie by mali byť pod pravidelnou kontrolou. Vo FLOWii uvidíte na zákazkách každý príjem, výdavok a dokonca vypočítaný zisk či stratu. Financie si dokážete rozdeliť do kategórií (mzdy, nájom, phm, …) pre ich lepšiu prehľadnosť.

foto: flowii

Kontrola a delegovanie úloh

Úlohy v rámci tímu alebo aj tie vaše vlastné dokážete navzájom logicky prepájať. Ak dokončíte jednu činnosť, aktivuje sa vám ďalšia v poradí. Túto funkciu využijete najmä pri spolupráci v tíme. Kolegov nemusíte upozorňovať na to, že ste úlohu dokončili. FLOWii im zašle notifikáciu za vás. 

foto: flowii

Vzorové alebo opakujúce sa projekty aj s úlohami viete pridať jedným kliknutím. Rozvrhnutie činností spraví FLOWii za vás. 

foto: flowii

Odpracované hodiny a evidencia dochádzky

Strávili ste prácou na projekte celý deň? FLOWii vám odpracované hodiny automaticky zráta. Tiež si môžete nastaviť plánovaný čas strávený na projekte a porovnať ho so skutočným časom, ktorý ste sa projektu či zákazke venovali. 

foto: flowii

Vystavte faktúry, objednávky a ponuky na jeden klik

Súčasťou realizácie projektov je aj fakturácia vašich tovarov a služieb. S FLOWii hravo zvládnete vystaviť faktúru či iný typ dokladu. 

foto: flowii

V dokumentoch máte prehľad

Prílohy, fotografie a videá môžete mať uložené priamo vo vašich projektoch. FLOWii je možné prepojiť s Google Drive a Microsoft One Drive úložiskom. 

foto: flowii

Prehľad aktivít

Stretnutia, telefonáty, úlohy alebo dokončené zákazky. To všetko sa vám zobrazí v prehľade aktivít na zákazníkovi. Vďaka týmto informáciám dokážete nadviazať na ďalšiu komunikáciu so zákazníkom. 

foto: flowii

Aplikácia, ktorú si môžete prepojiť s vlastným webom alebo e-shopom

Ak vás oslovujú zákazníci cez vašu webovú stránku alebo e-shop, môžete si tieto systémy s FLOWii navzájom prepojiť prostredníctvom API. Každý dopyt sa automaticky vytvorí vo FLOWii a zároveň sa zapíšu dôležité informácie o potencionálnom zákazníkovi a jeho potrebách. 

Aké výsledky dosiahli používatelia FLOWii CRM a mini ERP do ich firmy?

foto: flowii

[su_button url=“https://app.flowii.com/Affiliate/Register?aog=tV3EYnBBGECPrASdW-qn_g&ru=http%3A%2F%2Fwww.flowii.com“ target=“blank“ background=“#f3f9ff“ color=“#000000″ size=“8″ wide=“yes“ center=“yes“]Vyskúšajte FLOWii CRM na 30 dní úplne zdarma už dnes alebo si objednajte bezplatnú prezentáciu. (kliknúť pre viac info) [/su_button]