Každý, kto podniká, sa stretol s pojmami – marketing a branding. Čo sú to vlastne za pojmy a ako z nich ťažiť dlhodobo? Alebo investícia do „reklamy“ sú len zbytočne vyhodené peniaze? To sa dozvieme na najbližšom stretnutí podnikateľov v Bratislave s odborníkmi z praxe, ktorými sú Simona Budinská (kavickari.sk) a Jakub Čech (daren&curtis). Pre pár účastníkov je pripravený aj „malý“ darček.
Spíkri večera
1. Simona Budinská – Chcem, aby sa o mne písalo. Ako na to?
– ako nastaviť komunikáciu svojej spoločnosti,
– spoznajte média 3. tisícročia,
– ako urobiť research medii,
– záleží aj na image, customer servis, komunikácii?
Kto je Simona Budinská
Simona Budinská už vyše 7 rokov pôsobí ako PR špecialista. Medzi jej klientov patria najmä gastronomické projekty, ale na konte má aj skúsenosti pre Dolivu, Coccinelle či Maximilián Mucska Tailors. Jej srdcovkou sú však najmä online projekty, ktorým pomáhala s rozbehom PR a marketingu – Pricemania.sk, Besteron, Sharilo, Smartbooks, Bruncher, Pyjamas Academy a iné…
Momentálne je na materskej dovolenke a okrem toho, že píše knihu a vedie team na Kavickari.sk ako šéfredaktor, sa venuje najmä osobným konzultáciám klientom, ktorých sa snaží zaučiť do tajomstiev PR a online marketingu.
2. Jakub Čech – Ako z obyčajnej značky vytvoriť lovebrand?
Tiež chcete, aby ľudia vašu značku milovali? Zabudnite na to, že vaším hlavným benefitom bude najnižšia cena. Doprajte svojmu biznisu značku, ktorá bude mať s vaším zákazníkom vzťah ako vy s dobrým známym. Vytvorenie a postupné budovanie značky je to, čo sprevádza firmu od jej vzniku celým jej životom. Je nesmierne dôležité uvedomiť si, že všetko, čo firma robí alebo nerobí, sa určitým spôsobom odzrkadľuje na jej mene a vzťahu so zákazníkom.
Kto je Jakub Čech
Jakub Čech je zakladateľom a CEO reklamnej agentúry daren&curtis. Agentúra pracovala počas niekoľkých rokov pre desiatky klientov na slovenskom aj zahraničnom trhu. Medzi najznámejšie mená patria určite značky ako Lenovo, Max Sport, Medusa Group alebo Sygic.
Jakub má za sebou úspešne zvládnuté projekty najmä vďaka tomu, že dokáže klientom správne poradiť a dokonalo nastaviť efektívnu stratégiu komunikácie v každej situácii.
Program večera:
18:15 hod. – príchod účastníkov stretnutia
18:30 hod. – krátke predstavenie účastníkov – meno + oblasť podnikania
19:00 hod – Simona Budinská -> Chcem, aby sa o mne písalo. Ako na to?
20:00 hod. – Jakub Čech -> Ako z obyčajnej značky vytvoriť lovebrand?
21:00 hod. – ukončenie oficiálnej časti – priestor na voľný networking medzi účastníkmi a výmena vizitiek/kontaktov.
22:00 hod. – záver.
Informácie o stretnutí
Začíname 8. júna (vo štvrtok) o 18:30 hod. v Monsters Cafe and Bar ( adresa: Rusovská cesta 50-56 / Petržalka, Bratislava, web: http://monsterscafe.sk/ ) – v prípade otázok nás kontaktujte na 0949 816 505 alebo mailom info@biznisklub.sk
Stretnutie podnikateľov je organizované za spolupráci s FB skupinou – Učíme sa podnikať.
Vstup na stretnutie je 10€ – platí sa na mieste.
Prineste si so sebou skvelú náladu a chuť rozprávať. Tešíme sa na Vás.
Stretnutie podnikateľov nie je určené pre ľudí, ktorých podnikanie je postavené na registráciách do systémov, ľudí prezentujúcich MLM alebo poistné, či finančné služby!
Event nájdete aj na Facebooku, pridajte sa -> https://www.facebook.com/events/1907865059436406/