PodnikaniePodujatia xa Publikované 25. mája 2021 zobraziť celý profil

V poradí 2. ročník #accacelife akcelerátora spoznal svojho víťaza. Startupom večera sa stal tím z VINEWAY, platformy, ktorá pomáha objavovať nepoznané vína z celého sveta prostredníctvom zážitkovej ochutnávky.

Inovatívne technológie, mobilné aplikácie, služby, aj produkty – aj takéto startupy a podnikavé nápady zabojovali vo finále akcelerátora. Počas večera prezentovalo svoj pitch deck celkovo 11 talentovaných tímov. Na prezentáciu mali 3 minúty a ich nápady hodnotili Peter Pašek, Managing Director & Partner Accace Slovensko a zakladateľ občianskeho združenia #accacelife spolu s Jánom Búzom, ktorý sa takisto venuje poradenstvu pre startupy v rámci komunity HubHub

Na finálový večer sa účastníci pripravovali počas intenzívnych týždňov nabitých odbornými webinármi a rozhovormi so skúsenými odborníkmi a tiež mentoringom. Každý tím tak získal cenné rady k tomu, ako sa na pitch deck (prezentáciu pred potenciálnym investorom) pripraviť.  

Sme radi, že aj  napriek súčasnej situácií vzniklo mnoho dobrých nápadov a projektov, ktoré sme mali možnosť vzdelávať, mentorovať a hodnotiť v druhom ročníku nášho akcelerátora,“ hovorí Peter Pašek. 

Spolu s Jánom Búzom, ktorý finále zhodnotil nasledovne: Mali sme možnosť hodnotiť naozaj rôznorodé projekty. Víťazom sa napokon stal tím z VINEWAY, ktorý nás presvedčil svojou originalitou, prepracovanosťou a jasným plánom a cieľmi.“   

Ako VINEWAY funguje? Na ich webstránke vyklikáte kvíz, ktorý vám pomôže odhaliť vaše vínne preferencie. Následne vám VINEWAY doručí ochutnávkový box s piatimi odlišnými vzorkami vína a prevedie vás interaktívnou ochutnávkou kde spoznáte región, odrodu a príbeh vinára, ktorého víno máte práve v pohári. VINEWAY vás motivuje jednotlivé vzorky hodnotiť, na základe čoho sa ich algoritmus učí a zdokonaľuje Váš chuťový profil. Tým poskytuje naozaj personalizovaný zážitok. Vína do ktorých ste sa zamilovali, si môžete pohodlne kúpiť cez webstránku VINEWAY.

Podľa vlastných slov sa chcú zakladatelia Michal, Nehal a Matej v pilotnej fáze zamerať najmä na zahraničné trhy.   

Víťazný tím akcelerátora si okrem cenných poznatkov odnáša finančnú odmenu, poradenstvo od Accace a InvAce a členstvo v HubHub-e.

Článok pokračuje pod reklamou

Porota udelila aj špeciálnu cenu – poradenstvo od Accace a InvAce tímu zo SQUADFIT

Ide o netradičnú fitness aplikáciu, ktorá vnáša do každodenného cvičenia tzv. gamifikáciu. Pomocou skórovania každého prevedeného cviku a štandardizácie tréningov si používateľ jednoducho dokáže analyzovať svoje tréningy, porovnávať svoj progres, súťažiť sám so sebou alebo s kamarátmi z komunity.

Ďalšiu špeciálnu cenu za marketingovú výzvu, ktorú počas svojej prednášky v programe vyhlásila Simona Mištiková z agentúry Divino, si odniesla partia z Humnokemp.

Viaceré projekty nám zaslali naozaj prepracované marketingové stratégie. Zhodli sme sa však, že Humnokemp-áci premysleli všetko do posledného detailu, preto si najviac zaslúžili balík našich marketingových školení,“ hovorí Simona Mištíková. Misiou Humnokemp je vytvárať pre ľudí radosť z kempovania na súkromných pozemkoch. Ako sami hovoria, chcú, aby ľudia spoznávali lokálnych ľudí, ich príbehy a prostredie, v ktorom žijú.

Finálový večer prebiehal online rovnako ako jednotlivé workshopy, no porota a organizačný tím z Accace sa startupistom prihováral z priestorov HubHub coworking.

Súčasťou akcelerátora boli aj projekty ako BeanAppVARIM, BaristaFinder, ToomRENT, TextParser, ICU, DoParady.sk, JOBIN, EasyBack.skWESE, či nápady ako smart náramok nielen pre seniorov a ekologické termopásky.

Akcelerátor organizuje občianske združenie #accacelife v spolupráci s CESAwards Slovakia. Partnermi akcelerátora boli PR agentúra Divino, HubHub, transakční poradcovia z InvAce, startupová súťaž CESAwards Slovakia, spoločnosť Dedoles, Univerzitný technologický inkubátor STU, slido, Sudolabs a mediálni partneri STARTITUP a PodnikateľskéCentrum.sk. 

Viac informácií na www.accacelife.sk.

zdroj: #accacelife