Spoločnosť Kaufland pokračuje vo svojej nastavenej stratégii, v rámci ktorej dlhodobo ponúka vo svojich predajniach široký sortiment slovenských produktov. Preto prichádza na trh s novou číro slovenskou produktovou radou „Z lásky k tradícii“.
Produktová rada „Z lásky k tradícii“ prináša tradičné a poctivé slovenské výrobky od domácich dodávateľov vyrobené podľa pôvodných receptúr zo surovín pochádzajúcich len zo Slovenska. Nájdete tu mliečne výrobky, a to mlieko pochádzajúce od slovenských farmárov z horských a podhorských oblastí podtatranského regiónu, ktoré pozitívne ovplyvňujú vynikajúcu kvalitu a skvelú chuť lahodné smotanové jogurty vyrábané tradičnou a dlhodobo nemennou receptúrou a kefírové mlieko – zdraviu prospešný kyslomliečny výrobok, ktorý je obľúbeným nápojom k tradičným slovenským jedlám. A postupne sa sortiment bude rozširovať o ďalšie tradičné slovenské produkty.
„Veríme, že tieto produkty si nájdu stále miesto v nákupných košíkoch našich zákazníkov pre svoju originálnu a nezameniteľnú chuť, tak ako si ich v našej kampani obľúbili štúrovci so slovami : Tradičná chuť, nemožno mi Ťa neľúbiť,“ povedala pri tejto príležitosti Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.
Spoločnosť už v roku 2015 priniesla komunikačnú kampaň „Z lásky k Slovensku“, ktorej úlohou bolo ukázať, že jej záleží na slovenských zákazníkoch, dodávateľoch, obchodných partneroch, ale aj mestách a komunitách, v ktorých pôsobí. Vlani Kaufland zameral svoju pozornosť na Slovákov, ktorí vyrábajú domáce poctivé produkty tým, že spustil projekt podpory regionálnych dodávateľov. V tomto smere naďalej pokračuje, čoho dôkazom je aj najnovšia produktová rada: „Z lásky k tradícii“.
Nové produkty môžete sledovať na stránke – www.kaufland.sk
zdroj: tlačová správa / foto: ilustračná pixabay