Finančná správaÚčtovníctvo xa Publikované 12. februára 2021 zobraziť celý profil

Klientom finančnej správy (FS) už neujdú žiadne dôležité termíny. Finančná správa vylepšila svoj automatizovaný chatbot Taxana. Po novom automaticky upozorňuje každého klienta, ktorý s ňou niekedy komunikoval, na dôležité termíny.

Finančná správa pripravila novú službu pre svojich klientov

Taxana im bude zasielať upozornenia na dôležité termíny. Nová služba funguje pre všetkých, ktorí s Taxanou komunikovali na sociálnej sieti Facebook. Naplno bude fungovať po uvoľnení pandemických pravidiel Facebook-u.  

Finančná správa zaviedla túto novinku, aby zvýšila non-stop dostupnosť svojich služieb pre klientov. Cieľom je neustále zvyšovať komfort a kvalitu služieb pre daňovníkov.

Článok pokračuje pod reklamou

Taxana sa už v minulom roku tešila obľube zo strany našich klientov, keď prekročila rekordnú métu 195 000 používateľov

Ako zdroj informácií chatbot využilo 73 265 nových používateľov, celkovo túto formu komunikácie využilo vlani 195 082 používateľov. Taxana si od svojho vzniku prešla systémovým aj obsahovým upgrade-om. Daňový obsah doplnil v roku 2020 aj obsah colnej problematiky, konkrétne preclievania. Taxana rozšírila aj systémové služby, a to v podobe najnovšej funkcionality zasielania dokumentov a formulárov používateľom automatizovaného chatbotu.

V roku 2020 boli najvyhľadávanejšími témami opatrenia týkajúce sa koronavírusu, dane z príjmov fyzických osôb, podávania daňových priznaní, eKasa a dane z pridanej hodnoty.

Automatický chatbot Taxana sa tak stal plnohodnotným komunikačným kanálom FS pripraveným na ďalší rozvoj obsahu a funkcionality.

zdroj: Finančná správa