Podnikanie prostredníctvom priameho predaja na Slovensku prináša ľuďom viac než len zárobok. Výskum od spoločnosti Ipsos potvrdil aj ďalšie benefity: získavanie cenných podnikateľských zručností a spokojnosť s prácou, ktorú až 83 % z respondentov vníma ako naplňujúcu. Európsky priemer spokojnosti sa pritom pohybuje iba okolo 25 %.
Európska asociácia priameho predaja (Seldia) urobila pri príležitosti Svetového dňa podnikateľov prieskum medzi priamymi predajcami. Prieskum odhalil, že priamy predaj môže byť jednou z najšťastnejších kariérnych volieb pre začínajúcich podnikateľov.
V Európe je aktuálne 6 600 000 priamych predajcov. Výhodou tejto formy podnikania je okrem iného flexibilný pracovný čas, nezávislosť a možnosť slobodného rozšírenia svojho podnikania.
Z výskumu, ktorý bol vykonaný aj medzi nezávislými distribútormi spoločnosti Herbalife na Slovensku vyplýva, že až 87 % nezávislých distribútorov má pocit, že ich práca má väčší zmysel a nerobia ju iba s cieľom zárobku. To dokazuje aj fakt, že 87 % respondentov uviedlo, že zdieľa hodnoty spoločnosti Herbalife.
Až 76 % respondentov uviedlo zlepšenie svojich podnikateľských a predajných zručností, 77 % zlepšenie tímových kompetencií, 82 % zlepšenie medziľudských vzťahov a rovnaký počet i zvýšenie sebaúcty a sebaistoty.
Bez potreby skúseností a nízke vstupné náklady
Priamy predaj je formou podnikania s pestrou škálou možností pre ľudí, ktorí chcú začať podnikať, ale nie sú si istí svojimi schopnosťami.
Celoeurópsky prieskum ukazuje, že pokiaľ chcete začať s priamym predajom, predošlé skúsenosti nie sú nutnosťou. Rovnako ako nie je potrebné mať obavy z počiatočných nákladov. Okolo 90 % nezávislých distribútorov spoločnosti Herbalife uviedlo, že práve nízke počiatočné náklady a nízke riziko finančnej straty ich motivovali začať podnikať. Štartovací balíček sa na Slovensku totiž aktuálne pohybuje okolo 56,95 €.
Milena Paluchowská, riaditeľka spoločnosti Herbalife pre Slovensko hovorí: „Tohtoročný Svetový deň podnikateľov chceme využiť aj na to, aby sme ocenili všetkých našich nezávislých distribútorov. Ich pozitívna spätná väzba je úžasná. Zároveň sme aj nesmierne pyšní na to, že naši distribútori
prosperujú, majú chuť sa rozvíjať a spoločne prekonávať prekážky. Priamy predaj je ideálny pre tých, ktorí chcú začať podnikať na vlastnú päsť, ale s podporou etablovanej značky a rozvinutej komunity. Herbalife ‚Zlatý štandard‘ ochrany spotrebiteľov dáva možnosť 12-mesačnej záruky vrátenia peňazí za členstvo a nepoužité produkty. Žiadne minimálne alebo opakované nákupy a plnú transparentnosť v oblasti potenciálnych zárobkov.“
Najpopulárnejšie predajné nástroje V dnešnom rýchlo sa meniacom podnikateľskom prostredí môžu správne nástroje znamenať rozdiel medzi úspechom a neúspechom vo vašich predajných aktivitách. Ale s toľkými možnosťami, ako si vybrať tú najlepšiu pre vaše potreby? Poďme sa pozrieť na niektoré z najpopulárnejších predajných nástrojov a zistiť, ako si vedú. LinkedIn Sales Navigator: Vaša sieť, …
Klienti sa ma často pýtajú – aké predpoklady by mal v dnešnej dobe spĺňať dobrý obchodník? Môže ním byť každý, alebo sa musí ako obchodník narodiť? Je to široká téma. Ale v skratke povedané – o úspechu obchodníka rozhodujú jeho štyri vnútorné kvality. Ich miera a vzájomný pomer určujú, či človek má šancu byť úspešným …
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.