MarketingPodnikanie xa Publikované 18. januára 2019 zobraziť celý profil

Pre viacerých klientov úspešne pracuje niekoľko rokov, za posledný rok zdvojnásobila počet klientov, získala prvé umiestnenia v medzinárodnej súťaži a vytvorila na trhu už niekoľko informačných lídrov. To je aktuálna vizitka agentúry ContentFruiter prvej čisto content marketingovej agentúry na Slovensku.

Aktuálne má agentúra spustených 14 content marketingových projektov z rôznych odvetví, niektoré z nich dvojjazyčne v slovenčine i češtine. Rok 2019 bude aj jej štvrtým rokom spolupráce so spoločnosťou Viessmann, ktorá bola jedným z prvých klientov agentúry. Najnovším klientom je od konca roka 2018 známa francúzska značka Legrand.

„Chceme aj naďalej zvyšovať povedomie o content marketingu ako takom, a zároveň stabilne pracovať na zvyšovaní kvality našich projektov. Content marketing nemá pre klienta tvoriť iba pekný obsah, ale z dlhodobého hľadiska má prinášať výkon a napĺňať jeho ciele. Takto nastavujeme aj naše projekty,“ hovorí o víziách v roku 2019 Roman Kleman, CEO agentúry.

ContentFruiter – úspešné projekty nielen pre slovenský trh

Agentúra už viac ako rok pôsobí aj na českom trhu. Okrem bežiacich českých projektov sa tu rozhodla odbornou porotou nechať posúdiť svoje doterajšie práce v súťaži Fénix Content Marketing. Výsledky povzbudili, nakoľko sa oba jej prihlásené projekty ocitli na shortliste.

„Pri našej prvej účasti v tejto súťaži zabodovali oba naše projekty a boli sme takto ocenení vôbec ako jediná agentúra so slovenskými projektami,“ zdôrazňuje Patrik Vavrovič, managing director agentúry. Projekt Krytina.sk pre značku krytín Terran v kategórii online magazínov a projekt Naša voda pre klienta Minerálne vody a.s. v kategórii content marketingová stratégia.

„Na českom trhu pôsobí viacero content marketingových agentúr a aj Asociace content marketingu, je našim záujmom angažovať sa tu ešte výraznejšie,“ dopĺňa ďalšiu odvážnu víziu Kleman.

Medzi ďalšie projekty agentúry ContentFruiter za rok 2018 patrí napríklad už ročný a veľmi úspešný projekt Čaro dreva, vytvorený pre značky BelinkaBori klienta Helios Slovakia, a čerstvo spustený projekt TravelCase pre spoločnosť Tatry mountain resorts.Projekt Krytina.sk, ktorý spravuje agentúra už 3 roky sa stal významným a uznávaným v segmente striech. V minulom roku taktiež agentúra naštartovala projekty napríklad pre spoločnosti STAVMAT Stavebniny, GLS Slovakia, Schill Dental Clinic, SOVA digital, SHP Group pre značku Harmony, či a pre spoločnosť Marsann IT.

„Teší nás, že stále viac klientov v rôznych segmentoch, vrátane trhových lídrov, si uvedomuje silu content marketingu a začína robiť prvé kroky v snahe obsadiť post informačného lídra“, uzatvára Vavrovič.


O agentúre:

Agentúra ContentFruiter vznikla ako vôbec prvá čisto content marketingová agentúra na Slovensku. Jej zakladateľ, Roman Kleman, v súčasnosti CEO agentúry, pracuje s content marketingom od roku 2014. ContentFruiter potom založil v roku 2016 spolu s Patrikom Vavrovičom, súčasným managing directorom.
Agentúra disponuje vlastným overeným know-how a jej tím tvoria špecialisti pozostávajúci z analytikov, stratégov, novinárov, online špecialistov, kreatívcov, grafikov, webových vývojárov či dizajnérov. V roku 2017 vznikla česká pobočka so sídlom v Prahe. Poslaním agentúry je vytvárať z klientov informačných lídrov, ktorí profitujú a rastú vďaka strategickej práci s užitočným obsahom. Jej víziou je stať sa uznávanou autoritou pre content marketing v strednej Európe.