Vďaka láske k prírode sa im podarilo vyplniť dieru na trhu so športovým oblečením. Teraz získali prestížne e-commerce ocenenie.
Nejeden z nás si dokáže spomenúť na obdobie, keď niektoré druhy oblečenia neboli vôbec dostupné v obchodoch. V 90. rokoch sa Jurajovi Králikovi podarilo sčasti túto dieru vyplniť a vybudoval športovú značku ZAJO. Tá je v súčasnosti známa nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí. Za túto dlhodobú snahu a úspech bola značka ocenená prestížnou e-commerce cenou MastersGate.
Na slávnostnom vyhlásení MastersGate Awards v stredu 29. mája 2019 si ZAJO odniesol cenu víťaza v kategórii “E-shop s najväčším investičným potenciálom”. V rámci celej súťaže MastersGate sa o hlavné ceny pobilo až 16 finalistov zo Slovenska a Čiech. O víťazoch rozhodla porota zložená z najväčších slovenských odborníkov na e-commerce.
Zakladateľ značky Juraj Králik sa k výhre v MastersGate vyjadril s veľkým nadšením: “Sme šťastní, že sme sa tento rok mohli zúčastniť e-commerce projektu MastersGate a popasovať sa s najlepšími z najlepších. Víťazstvo v kategórií “Best Investment Potencial” nás veľmi teší a pevne veríme, že získané skúsenosti a vedomosti využijeme v ďalšom raste. Výhra pre nás nie je len ocenenie, je to pre nás hlavne záväzok naďalej tvrdo pracovať na rozvoji a vylepšení našich služieb.”
Ůspech sa nedostaví zo dňa na deň
Nebolo to tak dávno, keď zákazníci chodili z obchodu do obchodu a niektoré veci jednoducho nebolo možné kúpiť, aj keď bol po nich veľmi veľký dopyt. Zakladateľ športovej značky ZAJO – Juraj Králik mal rovnaký problém v roku 1996. V športových obchodoch márne hľadal turistické nohavice “golfky”, ktoré boli v tom čase bežnou výbavou každého správneho turistu.
Výroba športových nohavíc naštartovala celý biznis a o viac ako 20 rokov sa slovenská značka môže pýšiť tým, že v súčasnosti ponúka približne 230 produktov vo viac ako 20 krajinách sveta pomocou e-shopov. Okrem iného pod značkou ZAJO nájdete 11 obchodov v 4 krajinách.
*MastersGate Awards 2019 je celoročný program na podporu rozvoja eshopov a ich expanzie do zahraničia, ktorý získal medzinárodné ocenenie CESAwards 2018. V 4. ročníku súťaže sa pobilo o víťazstvo viac ako 150 e-shopov zo Slovenska a Čiech.