MarketingPodnikanie xa Publikované 6. marca 2017 zobraziť celý profil

Besteron patrí k jednej z dostupných platobných brán na našom trhu. Systém okamžitého prijímanie platieb od zákazníkov pre eshopy sa teraz rozširuje o ďaľší produkt. Bticket je určený pre všetkých, ktorí organizujú podujatia a hľadajú jednoduchý ticketovací systém na predaj vstupeniek.

Princíp Bticketu je jednoduchý

Cez online platformu si užívateľ v priebehu niekoľkých minút vytvorí vlastnú konferenciu, hudobný festival, školenie, či akýkoľvek iný event. Vytvorí si základný popis – názov, dátum, miesto konania atď., pridá lístky a ich cenu a vloží svoje fakturačné údaje. Po ich autorizácií posiela informácie do Besteronu na schválenie. Po schválení užívateľ získava predajný kanál a link, ktorý potom môže zdieľať napríklad cez Facebook events a predávať lístky záujemcom. Platforma si prešla testovacou fázou, a v súčasnosti má už svojich prvých zákazníkov.

Miroslav Kráľ, CEO Besteronu hovorí prečo Bticket vznikol: „Už niekoľko rokov sa pohybujem v startupovom svete, chodím na konferencie, prednášky a rôzne zaujímavé eventy. Často poznám aj samotných organizátorov, a preto viem, aké je organizovanie takýchto podujatí nákladné a náročné. Veľa z nich nemá žiaden ticketovací systém na predaj svojich lístkov.

Záujemcovia musia organizátorovi vypisovať emaily, a hľadať rôzne spôsoby ako sa na podujatia prihlásiť, nehovoriac o samotnom spracovaní platieb za lístok. Nemyslím si, že v dnešnej dobe by to malo takto fungovať. Práve preto sme prišli s oveľa modernejšou a bezpečnejšou alternatívou. Cez Bticket je celý proces vytvorenia eventu, až po samotné vyplácanie finančných prostriedkov, oveľa jednoduchší a menej nákladný.

Platobná brána Besteron je produktom spoločnosti Pay Solutions a.s. Besteron je certifikovaný Národnou bankou Slovenska. Jeho víziou a poslaním je stať sa najrýchlejším platobným systémom na svete.

Viac info nájdete na www.bticket.sk