PodnikaniePodujatia xa Publikované 3. februára 2017 zobraziť celý profil

Rodinný biznis alebo podnikanie, kde je vo vedení viac ľudí, môže po istej dobe znamenať vo väčšine prípadoch koniec dobrých vzťahov, ukončenie priateľstva, ba dokonca rozhádanie rodinných príslušníkov. Každý z nás má vo svojom okolí niekoho, kto si niečím podobným prešiel a okúsil to na vlastnej koži. Nájdu sa aj spoločnosti, kde to šľape ukážkovo a rodinný podnik prosperuje.

Rodinný biznis – áno alebo nie?

Ako sa hovorí, ideálny počet spoločníkov vo firme je nepárny. Ale traja sú už priveľa. Nie je ničím výnimočným, ak sa kvôli biznisu na nože rozhádajú aj najlepší priatelia. Ak sa ale v jednej firme stretnú dvaja ľudia s rovnakou krvou a rovnakými cieľmi, môže vzniknúť projekt ako CREALAB. Online marketingová agentúra, ktorá dýcha rodinným prístupom. 
„Rodinnú atmosféru sa do istej miery snažíme prenášať aj do vzťahov s klientmi. Nechceme byť len dodávateľom služieb. Našim cieľom je byť pre našich klientov partnerom, na ktorého sa môžu kedykoľvek 100% spoľahnúť.“ dopĺňajú bratia Vojtkoví.

Kto sú brata Vojtkoví? 

Gabriel Vojtko (zakladateľ CREALAB): Už na základnej škole vedel, že pracovať pre niekoho iného nie je to pravé orechové a to aj napriek tomu, že nikdy predtým ešte nepracoval (skúsenosť na nezaplatenie J). Gabriel chcel tvoriť hodnoty. Hodnoty, ktoré ho budú napĺňať pocitom z dobre odvedenej práce a zároveň budú prinášať úžitok aj pre druhých. Práve webové stránky ho oslovili natoľko, že im začal venovať všetok voľný čas. Vášeň k webom ho drží už vyše 6 rokov. Tvorí používateľsky prívetivé weby. Špecializuje sa na vývoj webových aplikácií na mieru, tvorbu WordPress šablón a pluginov, ale hravo si poradí aj s ďalším opensource riešeniami, ako PrestaShop či OpenCart. A keď práve nepracuje, alebo nešportuje, snaží sa pomáhať v rôznych FB skupinách. Za týmto účelom založil aj špecializovanú FB skupinu Učíme sa WordPress (pozn.: podobnosť so skupinou Učíme sa podnikať čisto náhodná J)
 

Michal Vojtko (spoluzakladateľ CREALAB): Online marketingu sa profesionálne venuje už vyše 5 rokov a za ten čas sa stal jeho vášňou. Špecializuje sa na tvorbu online marketingových stratégií a PPC reklamu, okrem brata zabŕda aj do email marketingu, SEO a ostatných oblastí digitálneho marketingu. Rád športuje, stretáva sa s ľuďmi, ale zazrieť ho môžete aj v známych Faceboook skupinách (napr. Učíme sa podnikať J). S pomocou a konzultáciami sa nikomu neotočí chrbtom.
 

Témy, ktoré si bratia pripravili pre účastnikov stretnutia:

  1. Ako budovať rodinnú firmu a neurobiť z brata vraha
  2. Ako využiť rodinné vzťahy vo firme vo vzťahoch s klientmi
  3. Ako môže aj mikroagentúra ponúkať komplexné riešenia
  4. Prečo začať od podlahy môže byť lepšie ako naskočiť do rozbehnutého kolotoča
  5. Ako nastaviť marketing pre svoju firmu efektívne a s nízkymi nákladmi 

Po hlavnej téme nasleduje krátka prednáška „Transferové oceňovanie“


Zuzana Lelovicsová v skratke ujasní pojem transferové oceňovanie.

  • Čo je podstatou transferového oceňovania,
  • Aké druhy prepojených závislých osôb poznáme,
  • Tri typy transferovej dokumentácie,
  • Metódy transferového oceňovania,
  • Praktické rady najčastejších prípadov transferového oceňovania.

Informácie o stretnutí 

Začíname 16. februára  (vo štvrtok) o 18:30 hod. v Monsters Cafe and Bar ( adresa: Rusovská cesta 50-56 / Petržalka, Bratislava, web: http://monsterscafe.sk/ ) – v prípade otázok nás kontaktujte na 0949 816 505 alebo mailom info@biznisklub.sk
Stretnutie podnikateľov je organizované za spolupráci s FB skupinou – Učíme sa podnikať.
Vstup na stretnutie je 10€ – platí sa na mieste.
Prineste si so sebou skvelú náladu a chuť rozprávať. Tešíme sa na Vás.
Stretnutie podnikateľov nie je určené pre ľudí, ktorých podnikanie je postavené na registráciách do systémov, ľudí prezentujúcich MLM alebo poistné, či finančné služby!
Event nájdete aj na Facebooku, pridajte sa -> https://business.facebook.com/events/1759729891021826/