MarketingPodnikaniePodujatia xa Publikované 16. júla 2016 zobraziť celý profil

České i slovenské podnikateľky majú až do 25. júla 2016 možnosť prihlásiť sa na účasť v unikátnom programe na podporu kreatívneho podnikania v oblasti designu a tvorby z textílií a priadzí, šperkov, keramiky, skla a remeselnej tvorby. Projekt ArtBees je vzdelávací program pre  50 žien podnikateliek, ktoré majú za sebou minimálne rok podnikania a overený produkt s potenciálom ďalšieho rastu a súčasne využívajú prevažne lokálne zdroje. Účastníčky budú svoje podnikanie rozvíjať s podporou silnej značky ako je Coca-Cola a partnerov Moudré podnikání žen a ArtBe.

Cieľom projektu je kultivovať a rozvíjať miestne kreatívne podnikanie a pomôcť vytvárať nové pracovné príležitosti v Česku i na Slovensku.
„Baví nás podporovať a rozvíjať malé podnikanie žien, spájať ženy a učiť sa spoločne. Zámer programu sa vyvinul z túžby všetkých partnerov po reálnej a praktickej podpore lokálneho, férového a kreatívneho podnikania v Českej a Slovenskej republike. Tento program chce pomôcť odvážnym a šikovným ženám, preto bol projekt pomenovaný po včelách, ktoré symbolizujú pracovitosť, krásu, súdržnosť a starostlivosť o celok,“ uvádza Lenka Papadakisová, odborná garantka projektu.

Chceme podporiť kreatívne ženy v rámci miestnych komunít v celej Českej republike a na Slovensku a motivovať ich k uskutočneniu ich podnikateľských plánov. Prostredníctvom projektu ArtBees a s pomocou skúsených profesionálov by mali ľahšie rozpoznať svoj vlastný potenciál a rozvíjať svoje podnikanie na pevných základoch,“ uviedla Kateřina Eliášová, riaditeľka komunikácie spoločnosti Coca-Cola pre ČR a SK.

Coca-Cola podporuje ženy podnikateľky v profesijnom raste v rámci úspešného celosvetového projektu spoločenskej zodpovednosti. V každej krajine hľadá projekty, ktoré podporia ekonomickú a podnikateľskú nezávislosť žien, najmä tých, ktoré prácu kombinujú s rodinou.
Finálny výber účastníčok projektu sa bude konať v polovici augusta formou Dňa D za účasti odbornej poroty a samotný projekt bude realizovaný od septembra 2016 do mája 2017.

Účastníčky sa v priebehu projektu prostredníctvom tzv. boot campov (intenzívnych výukových tréningov) so skúsenými lektormi naučia vytvárať rozvojové stratégie a svoj business plán vedúci k navýšeniu obratu a tým i počtu klientov prostredníctvom nových kanálov predaja. Autori projektu mysleli aj na podporu predaja výrobkov a značiek zapojených tvorkýň prostredníctvom Pop-up Koncept Store v Prahe  a v Brne, ktoré budú vyvrcholením celého projektu.

Čo môžu záujemkyne urobiť, aby sa do programu dostali?

Záväzná prihláška s detailnými informáciami je k dispozícii tu – >>prihláška<<

Viac na webe www.artbees.wix.com/program