Vedenie efektívneho vyjednávania
Dátum semináru: 11.12.2023 - 11.12.2023
Dátum semináru: 20.03.2024 - 20.03.2024
Dátum semináru: 12.06.2024 - 12.06.2024
Dátum semináru: 05.09.2024 - 05.09.2024
Dátum semináru: 04.12.2024 - 04.12.2024
Adresa: Železničiarska 13, 81104 Bratislava
Téma kurzu: Manažment a finančné riadenie
Kategória:
Riadenie od 260 € bez DPH
Školitel
PhDr. Tatiana Lesayová
Pri objednávke zadajte do poznámky kód "podnikatelskecentrum" a získate zľavu 10%
Cieľom školenia Vedenie efektívneho vyjednávania je nadobudnúť informácie o základoch principiálneho vyjednávania, získať zručnosť efektívne vyjednávať v emočne náročných situáciách s rôznymi typmi ľudí, vedieť argumentovať a zvládať námietky a nečisté praktiky pri vyjednávaní, prostredníctvom zvládania emócií zvýšiť stresovú toleranciu, eliminovať syndróm vyhorenia.
bez obmedzenia - pre manažérov, riadiacich pracovníkov, marketingových pracovníkov a obchodníkov, korporátnych vyjednávačov, pracovníkov štátnej a verejnej správy, pracovníkov prvého kontaktu s klientmi – verejnosťou.
- Podstata a kontext vyjednávacích zručností
- základná charakteristika efektívnych a menej efektívnych vyjednávacích spôsobov
- osobnosť vyjednávača – identifikácia vlastných silných a slabých stránok vo vyjednávaní
- kompetenčný model úspešného vyjednávača
- Vyjednávacie zručnosti v praxi
- fázy vyjednávania a optimálna príprava na vyjednávanie
- stratégie vyjednávania
- chyby, manipulácie, nečisté praktiky, spôsoby ich dešifrovania a riešenia
- Vedenie vyjednávania a presviedčanie
- zásady principiálneho vyjednávania
- oddelenie emočného obalu od jadra problému
- argumentácia a štýly ovplyvňovania partnerov
- identifikácia zámienky/námietky a práca s nimi
- vzájomné hľadanie spoločných záujmov a spolupráce v závislosti od problému a situácie
- výber vhodnej metódy ukončenia vyjednávania
- tréning zvládania nečistých praktík pri vyjednávaní
- Ostatné podľa požiadaviek účastníkov
bez obmedzenia - pre manažérov, riadiacich pracovníkov, marketingových pracovníkov a obchodníkov, korporátnych vyjednávačov, pracovníkov štátnej a verejnej správy, pracovníkov prvého kontaktu s klientmi – verejnosťou.