Vedenie efektívneho vyjednávania

Dátum semináru: 12.06.2024 - 12.06.2024

Dátum semináru: 05.09.2024 - 05.09.2024

Dátum semináru: 04.12.2024 - 04.12.2024

Adresa: Železničiarska 13, 81104 Bratislava

Téma kurzu: Manažment a finančné riadenie

Kategória: Riadenie od 260 € bez DPH

Školitel

PhDr. Tatiana Lesayová

Pri objednávke zadajte do poznámky kód "podnikatelskecentrum" a získate zľavu 10%

Cieľom školenia Vedenie efektívneho vyjednávania je nadobudnúť informácie o základoch principiálneho vyjednávania, získať zručnosť efektívne vyjednávať v emočne náročných situáciách s rôznymi typmi ľudí, vedieť argumentovať a zvládať námietky a nečisté praktiky pri vyjednávaní, prostredníctvom zvládania emócií zvýšiť stresovú toleranciu, eliminovať syndróm vyhorenia.
bez obmedzenia - pre manažérov, riadiacich pracovníkov, marketingových pracovníkov a obchodníkov, korporátnych vyjednávačov, pracovníkov štátnej a verejnej správy, pracovníkov prvého kontaktu s klientmi – verejnosťou.
  • Podstata a kontext vyjednávacích zručností
    • základná charakteristika efektívnych a menej efektívnych vyjednávacích spôsobov
    • osobnosť vyjednávača – identifikácia vlastných silných a slabých stránok vo vyjednávaní
    • kompetenčný model úspešného vyjednávača
  • Vyjednávacie zručnosti v praxi
    • fázy vyjednávania a optimálna príprava na vyjednávanie
    • stratégie vyjednávania
    • chyby, manipulácie, nečisté praktiky, spôsoby ich dešifrovania a riešenia
  • Vedenie vyjednávania a presviedčanie
    • zásady principiálneho vyjednávania
    • oddelenie emočného obalu od jadra problému
    • argumentácia a štýly ovplyvňovania partnerov
    • identifikácia zámienky/námietky a práca s nimi
    • vzájomné hľadanie spoločných záujmov a spolupráce v závislosti od problému a situácie
    • výber vhodnej metódy ukončenia vyjednávania
    • tréning zvládania nečistých praktík pri vyjednávaní
  • Ostatné podľa požiadaviek účastníkov
bez obmedzenia - pre manažérov, riadiacich pracovníkov, marketingových pracovníkov a obchodníkov, korporátnych vyjednávačov, pracovníkov štátnej a verejnej správy, pracovníkov prvého kontaktu s klientmi – verejnosťou.