
Aký dopad má nový stavebný zákon na stavebné zákazky?


Dátum semináru: 09.04.2025 - 09.04.2025
Dátum semináru: 26.09.2025 - 26.09.2025
Adresa: , ONLINE
Téma kurzu: Marketing a predaj
Kategória: MarketingPredaj od 300 € bez DPH
Školitel
David Rektorys
Pri objednávke zadajte do poznámky kód "podnikatelskecentrum" a získate zľavu 10%
Cieľom kurzu je vysvetliť základy produktu. Kurz sa bude zaoberať otázkou, kto je (a nie je) produktovým manažérom. Ďalej sa dotkneme podstaty premýšľania o produkte, to znamená definovanie problému. Pozrieme sa na obľúbené produkty z oblasti zábavy, fitnes, hier, e-shopov a ďalších a budeme diskutovať o týchto témach:
Základné pojmy
Cieľom kurzu je pochopiť, ako spoznať svojho zákazníka. Budeme hovoriť o cieľových trhoch /skupinách, profiloch zákazníkov a segmentoch, ako aj o tom, ako sa môžu rozhodovať o dôležitých produktoch. Akonáhle poznáme základnú hodnotu vášho produktu a problém vášho zákazníka, pozrieme sa na schopnosti vášho produktu. Budeme hovoriť o tom, ako profilovať váš produkt a aké budú naše ďalšie kroky. Po lekcii budete mať predstavu o hlavnej funkcii vášho produktu a začnete chápať, aké veľké sú jeho možnosti.
Základné pojmy
Domáca úloha 02:
Segmentujte zákazníkov pre váš aktuálny produkt alebo fiktívny produkt.
Zákazník je v centre riadenia každého produktu. Ako zistíte, čo vaši zákazníci potrebujú? Ako si tým môžete byť istí, ak práve začínate a ešte nemáte zákaznícku základňu? Tomuto všetkému sa budeme venovať v tejto lekcii.
Pozrieme sa, ako môžete merať výsledky používateľského výskumu. Nakoniec sa naučíte, ako aplikovať techniky, o ktorých sme diskutovali, na váš nápad na novú funkciu vo vašom produkte.
Základné pojmy
Produktová stratégia môže byť pre produktových manažérov zložitá. Na hodine sa budeme zaoberať pojmami ako vízia, taktika alebo plán. Odstránime hranice medzi týmito aspektmi produktov a budeme hovoriť o praktickom spôsobe myslenia, o stratégii a vytvorení plánu produktov a MVP (Minimálny životaschopný produkt).
Budeme tiež hovoriť o tom, ako stratégia súvisí s minimálnym životaschopným produktom a pozrieme sa na niektoré klasické scenáre produktov. Uvidíte, ako definovať minimálny použiteľný produkt pre vybranú funkciu.
Základné pojmy
Domáca úloha 04:
Cieľom kurzu je naučiť študentov premýšľať o jednotkovej ekonomike produktu. Kurz sa bude zaoberať hlavnými ukazovateľmi CAC a LTV a študenti budú môcť určiť aj návratnosť investícií do produktu.
Základné pojmy
Úloha produktového manažéra vo vývoji produktov, Agile Scrum Framework, práca s nevybavenými, Jira, Lean, Scrum, Kanban.
Cieľom kurzu je oboznámiť študentov agilným spôsobom, konkrétne s metodikou Scrum. Získať predstavu o organizácii nevybaveného produktu v Jire. Naučte sa, ako správne napísať agilný príbeh používateľa Jira a ako sa líši od dokumentu požiadavky na produkt waterfall (niekedy nazývaný aj funkčná špecifikácia alebo štúdia uskutočniteľnosti).
Základné pojmy
Budeme hovoriť o výkone produktu a svete metrík. Ako zistíte, či je váš produkt dobrý? Ako viete, že zmeny, ktoré urobíte, majú zamýšľaný účinok? Pozeráme sa na jednu z najkritickejších otázok každého produktu: Aká je SWOT analýza a metrika severnej hviezdy?
Základné pojmy
Domáca úloha 07:
Identifikujte a navrhnite vlastné metriky produktov. Pripraviť SWOT analýzu.
Poznáte svojho zákazníka, máte stratégiu a plán a viete, ako merať úspech. Prejdime k uvedeniu produktu na trh! Budeme diskutovať o plánoch na uvedenie nových produktov a funkcií, hovoriť o marketingu, PR, distribúcii a o tom, čo sa môže pokaziť.
Základné pojmy
Uvedenie produktu na trh je len začiatok. Teraz to ešte viac vylepšíme. Pozrieme sa na dôležité veci, ktoré by sme mali vedieť o optimalizácii produktu vrátane konverzných lievikov, režimov hostí, vytvárania účtov a populárneho „deravého vedra“. Zameriame sa aj na gamifikáciu, ktorá už nie je len na hry. Pozriete sa na možné drop zóny a gamifikáciu pre vašu navrhovanú funkciu.
Základné pojmy
Domáca úloha 09:
Vytvorte odporúčania na optimalizáciu konverzného lievika webovej lokality produktu.
Pozrieme sa na rôzne varianty produktového manažmentu: spotrebiteľské aplikácie, B2B portály, platformy marketplace, výskum, softvér vs. hardvér, front-end vs. back-end, atď.
Budeme hovoriť aj o tom, s akým multifunkčným tímom môžete pracovať ako produktový manažér (vývoj, dizajn, marketing, testovanie, vzťahy s verejnosťou, právo, predajné tímy, súkromie a súkromie, výskum, analýza, atď.).
Ako môže každý z nich prispieť k vašej práci a kto by mal byť vaším novým najlepším priateľom?
Základné pojmy
V tejto lekcii budeme hovoriť o tom, ako propagovať svoj nový produkt zákazníkom. Ako nastaviť marketingovú stratégiu, ktoré kanály si vybrať, aký spôsob prezentácie a predajné kanály budú najvhodnejšie. Ukážeme si niekoľko príkladov z praxe, ktoré boli úspešné a dozvieme sa aj z viacerých neúspešných.
Ďalej vysvetlíme koncept škálovania a prečo je taký dôležitý pre komerčný úspech výrobkov.
Základné pojmy:
V tejto poslednej časti budem hovoriť o produktoch, ktoré som sám uviedol na trh. Budeme hovoriť o webových portáloch, e-shopoch, bankových produktoch, B2B telekomunikačných portáloch a ďalších produktoch. Ukážem tiež niektoré produkty, ktoré zlyhali a vysvetlím, čo bolo príčinou a čo sa z toho môžete naučiť.