Logistika nákupu a riadenie zásob

Dátum semináru: 19.03.2025 - 20.03.2025

Dátum semináru: 15.10.2025 - 16.10.2025

Adresa: Železničiarska 13, 81104 Bratislava

Téma kurzu: Clo a logistika

Kategória: CloLogistika od 450 € bez DPH

Školitel

Ing. Leo Tvrdoň Ph.D. ALog.

Pri objednávke zadajte do poznámky kód "podnikatelskecentrum" a získate zľavu 10%

Trápi vás vysoký objem skladových zásob? Stáva sa, že nemôžete vyrábať, pretože vám chýbajú položky? Nakupujete diely podľa skutočnej potreby, v požadovaných množstvách a termínoch? Máte jasno v tom, koľko zásob by malo byť optimálne? Všetko, čo sa týka strategického aj operatívneho nákupu, moderné koncepty SCM (Supply Chain Management), ale aj riadenie zásob, a to nielen nakupovaných – to sú témy tohto veľmi žiadaného a úspešného kurzu. Čo najpraktickejším spôsobom sa zaoberáme celou škálou aktuálnych otázok od stanovovania poistných zásob cez optimalizáciu objednávacích režimov až po meranie kvality predpovede dopytu.
Všetkým, ktorí chcú mať prehľad v špecifických metódach riadenia zásob, chcú rozumieť princípom moderných systémov zásobovania a potrebujú vykonávať účinnú kategorizáciu (klasifikáciu) zásob, nielen nakupovaných komponentov, ale aj nedokončenej a hotovej výroby, náhradných dielov a podobne.

Čo vám odovzdáme a čo vás naučíme:

  • Správne identifikovať a používať kritériá pre kategorizáciu (klasifikáciu) zásob.
  • Analyzovať existujúce systémy riadenia zásob z hľadiska ich ekonomickosti.
  • Stanovovať ekonomicky optimálne nákupné a výrobné dávky na dopĺňanie zásob.
  • Počítať a udržiavať poistné zásoby v rámci modelov SIC (Statistical Inventory Control).
  • KANBAN (podmienky pre nasadenie a výpočty parametrov).
  • Efektívne voliť vhodný systém na dopĺňanie zásob podľa ich účelu a charakteru.
  • Vyhodnocovať ekonomiku konkrétneho systému dopĺňania zásob.
  • Porozumieť princípom a možnostiam nákupného marketingu.
  • Efektívne organizovať operatívny nákup.
  • Správne definovať rozhranie medzi operatívnym a strategickým nákupom.
  • Zostavovať maticu strategického postavenia firmy na nákupnom trhu.
  • Pracovať v rámci konceptov SCM (Supply Chain Management).
Všetkým, ktorí chcú mať prehľad v špecifických metódach riadenia zásob, chcú rozumieť princípom moderných systémov zásobovania a potrebujú vykonávať účinnú kategorizáciu (klasifikáciu) zásob, nielen nakupovaných komponentov, ale aj nedokončenej a hotovej výroby, náhradných dielov a podobne.