Ako využiť potenciál vašej značky na maximum – pomocou brand archetypov

Dátum semináru: 21.11.2024 - 21.11.2024

Dátum semináru: 07.03.2025 - 07.03.2025

Dátum semináru: 16.07.2025 - 16.07.2025

Adresa: Železničiarska 13, 81104 Bratislava

Téma kurzu: Manažment a finančné riadenie

Kategória: Riadenie od 250 € bez DPH

Školitel

Ing. Tatiana Ondrisková,PhD.

Pri objednávke zadajte do poznámky kód "podnikatelskecentrum" a získate zľavu 10%

Strácate sa v komunikácii svojej firmy či značky? Viete presne čo chcete odkomunikovať svojim zákazníkom, ale neviete ako? Akú emóciu, slová, farby, štýl použiť, ako trafiť presne to, čo chcú počuť? Nechcete naslepo míňať peniaze na rôzne typy komunikácie, chcete byť efektívni? Neviete ako sa odlíšiť od svojej konkurencie a skúšate rôzne prístupy? Ako autenticky komunikovať na sociálnych sieťach, ako vy osobne môžete pomôcť svojej firme vlastnou komunikáciou? Tento workshop je pre vás. Pozrieme sa na vašu značku očami brand archetypov, ktoré sú postavené na Jungových archetypoch. 95 % našich nákupných rozhodnutí sa robí na základe emócií. Poďme priradiť tie správne emócie vašej značke a upratať ju tak, aby hovorila rečou, ktorou hovorí aj váš ideálny zákazník. Garantujem veľa AHA momentov. V cene školenia je zahrnutá i polhodinová individuálna online alebo offline konzultácia v termíne podľa dohody.
všetkým záujemcom o danú problematiku
  • Prečo emócie pri značkách fungujú a ako je do toho zapletený psychoanalytik C.G. Jung.
  • 12 Brand Archetypov, ich predstavenie a praktická ukážka komunikácie tých najúspešnejšie vyprofilovaných značiek.
  • Tajomstvo komunikácie podľa brand archetypov – ako na to: prípadové štúdie, praktické príklady, čo všetko je možné.
  • Kreatívny bonus – vytvoríme si spolu príbeh vašej značky, ktorý chytí za srdce.
všetkým záujemcom o danú problematiku