Iba tretine zákazníkov chýba nakupovanie v nákupných centrách. A majú tieto 3 hlavné kritériá
Bitka o „vianočného“ zákazníka sa zrejme bude viesť na internete. Dôvodom je bezpečnosť, ktorá počas pandémie zohráva kľúčovú úlohu. Najúspešnejší budú tí, ktorí zvládnu logistiku, zásobovanie a zákazník od nich odíde s pozitívnym zážitkom z nakupovania. Veľký otáznik tento rok visí aj nad tým, koľko finančných prostriedkov budú mať spotrebitelia k dispozícii. Podľa prieskumu KPMG má … Čítať ďalej Iba tretine zákazníkov chýba nakupovanie v nákupných centrách. A majú tieto 3 hlavné kritériá
Pre vloženie do vašej WordPress stránky zkopírujte a vložte túto URL adresu
Pre vloženie obsahu, skopírujte a vložte tento kód na vašu webovú stránku