Označovanie cien v zmysle európskej legislatívy

Dátum semináru: 23.10.2024 - 23.10.2024

Dátum semináru: 20.11.2024 - 20.11.2024

Adresa: , ONLINE

Téma kurzu: Manažment a finančné riadenie

Kategória: ManažmentRiadenie od 200 € bez DPH

Školitel

Mgr. Damián Palašta

Pri objednávke zadajte do poznámky kód "podnikatelskecentrum" a získate zľavu 10%

Cieľom školenia je vysvetliť pravidlá správneho označovania cien a ich aplikáciu v praxi. Účastníkov oboznámime s požiadavkami na propagáciu zliav a dynamickým oceňovaním. Čo sa považuje za nekalé obchodné praktiky a ako zabezpečiť, aby bola cenotvorba v súlade s legislatívou?
Seminár je určený pre právnikov, obchodníkov, zamestnancov marketingových a obchodných oddelení a zástupcov spotrebiteľských organizácií, ktorí sa zaoberajú legislatívou o ochrane spotrebiteľa a cenotvorbou.
  • Úvod do kľúčových legislatívnych predpisov o označovaní cien v Európskej únii, vrátane Smernice 98/6/ES o ochrane spotrebiteľa. Účastníci sa oboznámia s významom transparentnosti cien a povinnosťou uvádzať konečné ceny, ktoré zahŕňajú všetky poplatky (vrátane možných spôsobov). Diskutovať sa bude aj o nástrojoch na porovnávanie cien a ochrane pred zavádzajúcimi cenovými praktikami, vrátane diskriminácie cien.
  • Článok 6a Smernice 98/6/ES, ktorý upravuje oznamovanie zníženia ceny vrátane judikatúry. Vysvetlíme povinnosť uvádzať „predchádzajúcu“ cenu pri výpredajoch a zľavách, vrátane pravidiel pre vernostné programy a personalizované zľavy. Seminár sa zameria aj na interakciu tejto smernice so Smernicou 2005/29/ES o nekalých obchodných praktikách, ktorá reguluje nekalé praktiky, ako sú falošné zľavy a kombinované ponuky.
  • Personalizovaná cenotvorba v rámci Smernice 2011/83/EÚ a Nariadeniu (EÚ) 2018/302 o geografickom blokovaní, ktoré rieši otázky cezhraničného predaja a prístupu k tovarom a službám. Diskutovať sa bude o dynamickom oceňovaní, spravodlivom účtovaní a cenovej diskriminácii pri rôznych predajných kanáloch. Na záver sa poskytne priestor na otázky a diskusiu.
Seminár je určený pre právnikov, obchodníkov, zamestnancov marketingových a obchodných oddelení a zástupcov spotrebiteľských organizácií, ktorí sa zaoberajú legislatívou o ochrane spotrebiteľa a cenotvorbou.