Techniky telefonovania – ako osloviť nových zákazníkov cez telefón

Dátum semináru: 12.10.2021 - 12.10.2021

Adresa: , ONLINE

Téma kurzu: Marketing a predaj

Kategória: MarketingPredaj od 159 € bez DPH

Školitel

Martin Mišík

Pri objednávke zadajte do poznámky kód "podnikatelskecentrum" a získate zľavu 10%

Cieľom školenia je naučiť účastníkov postoju, zásadám a praktickým technikám telefonického kontaktovania zákazníkov tak, aby boli schopní dohodnúť si viac stretnutí cez telefón. Súčasťou školenia je aj praktický nácvik, aby účastníci získali schopnosť ihneď použiť preberané techniky v praxi.
Cieľovou skupinou sú predajcovia a obchodní zástupcovia, ktorí aktívne vyhľadávajú a kontaktujú potenciálnych zákazníkov cez telefón; školenie je vhodné pre začiatočníkov aj pre pokročilých.
  • V čom je zásadný rozdiel medzi telefonovaním kedysi a dnes
  • Čo je prvotným cieľom kontaktného telefonátu
  • Ako sa pred telefonovaním vnútorne nastaviť
  • Čo sa deje v hlave zákazníka, keď mu voláte
  • Aká má byť štruktúra kontaktného telefonátu
  • Ako sformulovať účinnú „návnadu“ (čím zaujať)
  • Ako reagovať na odmietnutia (Nemáme záujem, Už máme dodávateľa, Pošlite mi ponuku mailom atď.)
  • Aké sú ďalšie – náhradné ciele telefonátu (plán B a C)
  • Ako sa vyhnúť najčastejším námietkam počas telefonátu
  • Ako sa prebojovať cez asistentku
  • Čo je to stratégia „trójskeho koňa“
  • Ako si zorganizovať telefonovanie, aby generovalo dostatok stretnutí
  • Ako vyhodnocovať a zlepšovať úspešnosť telefonovania
Cieľovou skupinou sú predajcovia a obchodní zástupcovia, ktorí aktívne vyhľadávajú a kontaktujú potenciálnych zákazníkov cez telefón; školenie je vhodné pre začiatočníkov aj pre pokročilých.